וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרישה של ראש העיר קריית גת: הכשירו את תלמידי בתי הספר להשתמש בנשק

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 19:00

אבירם דהרי שלח היום מכתב שלח לנתניהו ובן גביר ובו דרש להכשיר את בני הנוער לשימוש ברובים ואקדחים ב"כחלק מהלקחים הבסיסיים של 7 באוקטובר ובהיערכות לשמירה על הבית" - שבעירו ייערך הפיילוט הראשוני לתוכנית המוצעת. בהמשך הבהיר - "לא הצעתי לחמש את התלמידים"

בווידאו: בן גביר בחלוקת נשקים לכיתות הכוננות באשקלון, 27 באוקטובר 2023/אבי רוקח

ראש העיר קריית גת אבירם דהרי דרש היום (שלישי) במכתב ששיגר לראש הממשלה בנימין נתניהו, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ושר החינוך יואב קיש - לאפשר את הכשרת בני הנוער הלומדים בבתי הספר ברחבי הארץ להשתמש באקדחים ורובים ב"היערכות לשמירה על הבית".

"כחלק מהלקחים הבסיסיים של טבח השביעי באוקטובר, אבקש לבנות באופן מיידי תוכנית הכשרה מעשית לכל תלמידי התיכונים", נימק דהרי וביקש שבעירו ייערך הפיילוט הראשוני לתוכנית המוצעת. רק לאחר פרסום המכתב, הסביר דהרי כי לא התכוון בחימוש בפועל של בני הנוער אלא "בהכשרות גדנע למען פעילות התנדבותית" - לטענתו, כפי שננהג בישראל לפני כשלושה עשורים.

אבירם דהרי - מסיבת עיתונאים על מקפיאים את שיתוף הפעולה בין המועצות האזוריות והרשויות המקומיות השכנות. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
אבירם דהרי - מסיבת עיתונאים על מקפיאים את שיתוף הפעולה בין המועצות האזוריות והרשויות המקומיות השכנות/ניר לנדאו, מערכת וואלה!
מכתב של ראש עריית קריית גת בו הוא מבקש להכשיר תלמידי תיכון לירות בנשק 09 בינואר 2024. ללא, אתר רשמי
מכתב של ראש עריית קריית גת בו הוא מבקש להכשיר תלמידי תיכון לירות בנשק 09 בינואר 2024/אתר רשמי, ללא

מנכ"ל משרד התרבות לשעבר, כפיר סויסה, הכריז על התמודדותו בבחירות הקרובות לראשות העיר קריית גת, תקף את פנייתו של דהרי: "בכדי לתקן את מחדלי הביטחון של העיר קריית גת, יש להציב מיידית מחסומים בכניסות לעיר שיאפשרו סגירה הרמטית של העיר בעת חדירת מחבלים, להקים מערך מצלמות עם חיישני תנועה והקמת משמר עירוני רחב שיורכב מכיתות כוננות וניהול חירום מקצועי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully