וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין בושה: האחים התאומים נרצחו בנובה - השכן פרץ לדירה בזמן ההלוויה וגנב רכוש

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 17:30

גבר מירושלים חשוד כי פרץ לדירת משפחתם של נרצחי מסיבת הטבע, מיכאל ואושר וקנין. זאת, בזמן שבני המשפחה מלווים את אושר בדרכו האחרונה. עוד הוסיף החשוד ואפילו הגיע באותו היום לתפילה שקיימה המשפחה, כשהוא עונד על צוואו שרשרת שגנב מחדרו של מיכאל וקנין

זהבה בן שרה למען הניצולים מהטבח בפסטיבל נובה/מעריב אונליין

המשטרה עצרה היום (שלישי) תושב ירושלים בן 51, החשוד בפריצה לכמה כלי רכב ודירות מגורים בעיר. בין היתר, הגבר חשוד כי פרץ לדירה בה גרו התאומים מיכאל ואושר וקנין, שנרצחו במסיבת ה"נובה" בידי מחבלי חמאס, בזמן הלוויתו של אחד מהם. עוד הוסיף החשוד והגיע באותו היום לבית הכנסת כשהוא עונד שרשרת שגנב מחדרו של האח האחר.

בחודשיים האחרונים, ניהלה משטרת מחוז ירושלים חקירה בעקבות מקרים רבים של גניבות, התפרצויות לכלי רכב ולדירת מגורים בדרום העיר ירושלים, כשהחשוד במעשים הוא תושב העיר, כבן 51. על פי החשד, במהלך החודשים האחרונים, פרץ הגבר לשלושה כלי רכב, ומחלקם גנב רכוש.

מיכאל וקנין, אושר וקנין, נרצחו במהלך חרבות ברזל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מיכאל ואושר וקנין, שנרצחו במסיבת ה"נובה"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בחודש אוקטובר, ימים בודדים אחרי הטבח שביצע ארגון חמאס, חשוד הגבר כי פרץ לדירתם של משפחת וקנין, הנמצאת ברחוב בו הוא גר. זאת, בעוד שהמשפחה ליוותה בדרכו האחרונה את אושר וקנין, בן המשפחה שנרצח במסיבה.

לאחר הפריצה, הגיעו החשוד לבית הכנסת בו קיימה המשפחה תפילה, כשהוא עונד על צווארו שרשרת של אחיו התאום של אושר, מיכאל וקנין, אותה גנב מחדרו. מיכאל נרצח גם הוא במסיבה, אך באותה העת נחשב כנעדר. רק מאוחר יותר באותו היום, כשחזרו דיירי הבית לדירתם, הבחינו כי ביתם נפרץ ונגנב רכוש רב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מיכאל וקנין, אושר וקנין, נרצחו במהלך חרבות ברזל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פרץ לדירתם בזמן שהמשפחה בהלוויה. מיכאל ואושר וקנין/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

החשוד נמלט מהאזור והוצא נגדו צו מעצר. הלילה, בזמן ששוטרי תחנת רחובות טיפלו באירוע של רעש בפארק ציבורי, זיהו את החשוד ותפסו אותו. כשהחשוד הבין שבכוונת השוטרים לעכב אותו, החל לברוח, אבל לא הצליח להתחמק ונעצר על ידם. בהמשך, הובא על ידי שוטרי מחוז ירושלים אל חדר החקירות בתחנת מוריה. במהלך היום, יובא החשוד בפני בית משפט השלום בירושלים לטובת הארכת מעצרו לצורך המשך פעולות החקירה בעניינו.

האחים התאומים מיכאל ואושר וקנין היו בין מפיקי מסיבת ה"נובה" ברעים. הם היו דמויות בולטות בסצנת הטראנס בישראל ונרצחו בידי מחבלי חמאס שהסתערו בהמוניהם על באי המסיבה בשבת בבוקר. "הם פיזרו אהבה על כל מי שבא איתם במגע וכולם אהבו אותם בחזרה", סיפר מכר של השניים, "הם אהבו מוזיקה ואת החיבור שלה לאנשים. כך הם מצאו גם את מותם. בהתחלה הודיעו למשפחה שאושר לא יחזור ורק אחרי כמה ימים התברר שגם מיכאל נרצח. זו מכה כפולה ואי אפשר לתאר במילים את הכאב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully