וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רצינו לחיות את חיינו ביחד": רס"ם עקיבא יסינסקי רצה להגן על המדינה - ונפל ברצועת עזה

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 16:52

עקיבא עלה לישראל מאוקראינה יחד עם הוריו, עבר תהליך גיור ולחם בעופרת יצוקה, עמוד ענן וצוק איתן. "היה מאוד חשוב לו לדעת שהוא גר פה, בארץ שלנו", סיפרה אשתו אולגה, "מהרגע שהתחיל המבצע, הוא רצה ללכת ולהגן עלינו. הוא רצה להילחם כדי שהמדינה לא תהיה בסכנה"

כוחות צה״ל מרחיבים את התמרון הקרקעי בעומק העיר חאן יונס; עשרות מחבלים חוסלו ואותרו מגוון רחב של אמצעי לחימה ופירים תת קרקעיים/דובר צה"ל

רס"ם (מיל') עקיבא יסינסקי, לוחם בגדוד ההנדסה 8173 בחטיבת "עציוני", נפל אתמול (שני) בפיצוץ חומר נפץ שנשאה משאית במרכז רצועת עזה, בן 35 היה במותו. חמישה לוחמים נוספים נפלו באותו אירוע, כ-30 חיילים נפצעו, ביניהם הזמר עידן עמדי.

עקיבא הוא בן לשני הורים מאוקראינה, איתם עלה לישראל בתור ילד, בילדותו למד בבית ספר דתי בעפולה. הוא למד הנדסת מכונות ועבד בתור מהנדס. "הוא היה ציוני מאוד ולחם בעבר בעופרת יצוקה, עמוד ענן וצוק איתן", סיפרו מכריו. עקיבא גם היה רגיש במיוחד לילדים עם צרכים מיוחדים, ונהג להתנדב במגוון פעילויות למענם.

רס"ם (במיל') עקיבא יסינסקי ז"ל. דובר צה"ל
"היה ציוני מאוד, האיש הכי נחמד שיש". רס"ם (מיל') עקיבא יסינסקי/דובר צה"ל

את אשתו אולגה הכיר עקיבא בתוכנית תגלית, לא מזמן מלאו לשניים 10 שנות נישואין. "הוא הוא היה הבן אדם הכי נחמד שפגשתי בעולם", סיפרה אולגה לוואלה!. "תמיד הרגשתי איתו ביטחון. הוא התגייס ולמד בארץ, והיה מאוד חשוב לו לדעת שהוא גר פה, בארץ שלנו".

"מהרגע שהתחיל המבצע, הוא רצה ללכת ולהגן עלינו. הוא רצה להילחם כדי שהמדינה לא תהיה בסכנה. הוא עבר הליך גיור לפני הצבא, במהלכו גם שינה את שמו לעקיבא, הוא שמר שבת והיה מאוד חשוב לו לשמור על המדינה שלנו. רצינו לחיות את חיינו ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully