וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישראל שמרו על שתיקה - אבל השר כץ קיבל אחריות על חיסול מפקד כוח רדואן

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 11:46

שר החוץ הנכנס הכריז כי ישראל עומדת מאחורי חיסול מפקד כוח רדואן של חיזבאללה באולפן 'הפטריוטים' של ערוץ 14, "אנחנו פוגעים באנשי חיזבאללה וגובים מהם מחירים, זה חלק מהמלחמה שלנו". על פי דיווחים ערביים, חיסולו של טוויל בוצע אמש בידי כטב"מ של חיל האוויר

בעוד ישראל הרשמית לא לקחה אחריות על חיסול בכיר חיזבאללה ויסאם אל-טוויל בדרום לבנון, שר החוץ ישראל כ"ץ בחר לעשות זאת אמש (שני) בתוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14. "לקחנו אחריות על הפעולה, זה חלק מהמלחמה שלנו", אמר השר כ"ץ באולפן. "אנחנו פוגעים באנשי חיזבאללה, בתשתיות טרור, במבנים שלהם. אנחנו גובים מחירים". "ישראל לקחה אחריות?" שאל אחד מיושבי האולפן. "עכשיו היא לקחה, מזל טוב!", ענה אחר.

השר ישראל כ"ץ לוקח אחריות על חיסל טוויל בדרום לבנון. ערוץ 14, צילום מסך
"לקחנו אחריות על הפעולה, זה חלק מהמלחמה שלנו". השר כ"ץ בתוכנית הפטריוטים/צילום מסך, ערוץ 14

וויסאם אל-טוויל, בכיר חיזבאללה שחוסל אמש בתקיפת כלי רכב בעיירה חרבת סלם שבדרום לבנון - הוא מפקד כוח רדואן, יחידת העילית של חיזבאללה, בפועל. בארגון הטרור, נמנעו מלמנותו לתפקיד באופן רשמי כי חששו שהמינוי יוביל לחיסולו. על פי דיווחים בכלי תקשורת ערביים, התקיפה בוצעה על ידי כטב"מ של חיל האוויר הישראלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ויסאם א-טוויל, בכיר חיזבאללה שחוסל בדרום לבנון עם קאסם סולימאני. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נמנעו מלמנות אותו רשמית - כי חששו שזה יוביל לחיסול. מפקד כוח רדואן ויסאם א-טוויל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפי חיזבאללה, טוויל בן ה-49 הצטרף לשורות הארגון ב-1989. הוא תואר כמי "שתרם באופן משמעותי ויעיל" בבניה ופיתוח מערך האימונים של הארגון והשתתף במבצעים רבים שלו, כולל בשנת 2000 - לפני ואחרי הנסיגה מרצועת הביטחון, ב-2006, בחטיפת אלדד רגב ואהוד גולדווסר ובמלחמת לבנון השנייה שפרצה בעקבותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully