וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם שומרים עלינו - אנחנו צריכים לשמור עליהם": היוזמה שתסמן בתי עסק של מילואימניקים

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 21:59

בעלי עסקים רבים התגייסו למילואים והשאירו את העבודה מאחור. להתגייסות הזו יש גם מחיר שפוגע בהם כלכלית ויש מי שעומד לצידם. סיעת הצעירים במועצת העיר ת"א החלה ביוזמה שתסייע לעסקים בעיר. "קוראים לכולם לקנות ולחזק את העסקים של אנשי המילואים"

הכי אותנטי שיש - חקלאי הדרום מספרים על הסיוע שקיבלו./קבוצת עזריאלי.

ב-7 באוקטובר, בעלי עסקים רבים נאלצו לעזוב את העבודה לפרק זמן לא ידוע, להשאיר את הלקוחות בידיים ריקות ולקוות שיספיקו לחזור. בניסיון להעניק להם משענת כלכלית ותמיכה, סיעת הצעירים במועצת העיר תל אביב פתחה ביוזמה חדשה ותחלק "תוי מילואימניק" לעסקים בעיר שבעליהם שירתו במילואים - כך יוכלו הלקוחות לזהות אותם בקלות.

עד כה, סיעת הצעירים סיווגה 80 עסקים שעומדים בתנאים והחלה היום (שני) להדביק תווים בחזית החנויות. בהמשך יגבשו רשימת עסקים שתופץ לתושבי העיר, כדי שיוכלו לדעת לאיזה בתי עסק להגיע ולסייע בשעתם הקשה.

יוזמה לסימון עסקים של מילואימניקים בעיריית תל אביב- ניב וילנצקו, הבעלים של מסעדת "ליטל בורגר", שהודבק תו על העסק שלו. אורי סלע
"זו תקופה קשה ומאתגרת לכל העסקים, אבל לאלו שנשלחו לחזית כמעט בלתי אפשרי"/אורי סלע
מדבקות של "עסק בבעלת מילואימניק" בת"א. סיעת הצעירים תל אביב, אתר רשמי
מדבקות של "עסק בבעלת מילואימניק" בת"א/אתר רשמי, סיעת הצעירים תל אביב

"שני השותפים שלי במילואים מאז ה-7 באוקטובר, ואני נשארתי לבד לתפעל את העסק שלנו. העסק בן ארבעה חודשים סך הכול" אמר ניב וילנצקו, הבעלים של מסעדת "ליטל בורגר", שהודבק תו על העסק שלו. "זו תקופה קשה ומאתגרת לכל העסקים, אבל לאלו שגם נשלחו לחזית כמעט בלתי אפשרי. אני מאמין שהתפקיד שלנו פה זה להמשיך את החיים למרות הכל. קורא לכולם לבוא לאכול אצלנו ולתמוך בגל ודני שעזבו את העסק החדש כדי להילחם עבורנו", וילנצקו הוסיף.

תום רובינסון וזוהר וולקנפלד, הבעלים של "היילייט קעקועים ופירסינג", סיפרו כי "מאז תחילת המלחמה תום במילואים וזוהר מחזיק כמעט לבד את העסק. תום מנסה לחזור ולתת יד כשאפשר אבל זה מאוד קשה כשהוא לא פה. אין ספק שהמלחמה משפיעה על העסק, אנחנו חדשים יחסית ופתאום חצי מהצוות והשותפים בחזית, אין תיירים וקשה לתפוס מומנטום עם לקוחות. תום חושש שאם תפרוץ מלחמה בצפון זה יהפוך להיות יותר קשה להחזיק את העסק. קוראים לכל מי שיכול לבוא, להתקעקע, להתחדש בפירסינג ולתמוך בעסקים ששומרים על השגרה בתל אביב ועל הביטחון בחזית".

עסק בבעלות מילואימניק. אורי סלע
"אנחנו חדשים יחסית ופתאום חצי מהצוות והשותפים בחזית"/אורי סלע

"כשהם שומרים עלינו אנחנו צריכים לשמור עליהם", נמסר מסיעת הצעירים תל אביב. "הגיע הזמן שמקבלי ההחלטות בעירייה יעזרו לצעירים - במקרה הזה לאנשי המילואים. אנחנו קוראים לכולם לקנות ולחזק את העסקים של אנשי המילואים ונמשיך במאבקנו מול העירייה לפטור מלא לארנונה לשנת 2024".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully