וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד: חברי המחנה הממלכתי צריכים לעזוב את הממשלה

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 15:26

יו"ר יש עתיד אמר כי גנץ אינזקוט וסער "לא מצילים את מדינת ישראל, הם מצילים את נתניהו". לדבריו, בראשה של ממשלה חליפית יוכל לעמוד "בני, גדי, יולי, כל מי שהם ירצו אנחנו נתמוך"

בווידאו: לפיד: שרי המחנה הממלכתי צריכים לעזוב את הממשלה/ערוץ הכנסת

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, אמר היום (שני) כי מפלגתו תתמוך בכל מהלך שיחליף את הממשלה הנוכחית, וכי בראשה יוכל לעמוד חבר מטעם המחנה ממלכתי כמו בני גנץ, גדי אייזנקוט או אף חבר הליכוד יולי אדלשטיין. בישיבת סיעתו אמר, כי על גנץ, אייזנקוט וגדעון סער לעזוב את הממשלה, שכן הם "לא מצילים את מדינת ישראל, הם מצילים את נתניהו".

"בני, גדי וגדעון נכנסו לשבת תחת נתניהו מפני שהאמינו שזה לטובת המדינה. אולי זה היה נכון לפני שלושה חודשים, זה בטח לא נכון עכשיו", אמר לפיד. "מדינת ישראל צריכה ממשלה אחרת, וראש ממשלה אחר. יש עתיד תיתן 24 אצבעות לכל מהלך של החלפת ממשלה. או בבחירות, או בממשלה חליפית. בראשה יכול לעמוד בני, גדי, יולי, כל מי שהם ירצו אנחנו נתמוך.

"אפשר להקים תוך זמן קצר ממשלה רחבה, הגונה, אכפתית, שתתן גיבוי לצה"ל, תעזור למילואימניקים, תעביר תקציב לטובת אזרחי ישראל. ממשלה שתחזיר את המפונים לביתם, תשים על השולחן תוכנית שיקום לאומית ותתחיל לבנות פה מציאות אחרת".

הצהרת יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, 26 באוקטובר 2023. אבשלום ששוני, פלאש 90
ייתמוך בכל מהלך להחלפת הממשלה. לפיד/פלאש 90, אבשלום ששוני

מוקדם יותר, בישיבת סיעת ישראל ביתנו, מתח יו"ר הסיעה, אביגדור ליברמן, ביקורת על ניהול המלחמה בצפון. הוא קרא לקבינט "לבחון מחדש את דפוס הפעילות כי כרגע אנחנו פועלים באותה קונספציה שהובילה אותנו ל-7 באוקטובר".

כמו כן הוא טען כי התייצבות ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג הינה טעות, כיוון שאין להכיר בסמכות של בית הדין. "לקחנו סיכון מיותר", אמר. על המינוי של אהרון ברק כשופט מטעם ישראל אמר כי "לא בטוח שהייתי בוחר אותו דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully