וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפי שפורסם לראשונה בוואלה: ירון כהן ימונה לראש מינהלת החטופים

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 16:39

כהן הצטרף עם פרוץ המלחמה לצוות של הממונה על החטופים והנעדרים, גל הירש, ועבד ישירות תחתיו, כשהיה אמון על הרכבת תמונת המצב של כ-3,200 נעדרים. היום המליץ ראש הממשלה על המינוי שלו לתפקידו החדש, ובהמשך יובא המינוי לאישור הממשלה

בווידאו: תושבי כפר עזה ביקרו ביישוב ההרוס: "לא נשתקם כל עוד החטופים בעזה" 07.01.24/אבי רוקח

אל"מ (במיל') ירון כהן ימונה לתפקיד ראש מנהלת החטופים, הנעדרים והשבים ארצה - כפי שפורסם לראשונה בוואלה. ראש הממשלה בנימין נתניהו המליץ על המינוי של כהן, והוא אושר הבוקר (שני) על ידי נציבות שירות המדינה, ובהמשך יובא לאישור הממשלה.

עם פרוץ המלחמה, גויס כהן לצוותו של הממונה על החטופים והנעדרים, גל הירש, שם שימש כראש תחום תמונת מצב. במסגרת התפקיד היה אמון על הרכבת תמונת המצב הסבוכה של כ-3,200 נעדרים - בהם חטופים ונרצחים רבים. לפי גורמים במטה של הירש, מדובר ב"איש של גל", והוסיפו כי כהן "אדם ישר, ביצועיסט ונעים הליכות, שהכיר בתקופתו במטה את כל תיקי החטופים לאורך ולרוחב".

ירון כהן (מימין) וגל הירש. אבשלום ששוני, פלאש 90
ירון כהן (מימין) וגל הירש/פלאש 90, אבשלום ששוני

כהן, נשוי ואב לארבעה ילדים, תושב היישוב הקהילתי "מורשת" שבגליל. הוא בוגר המכינה הקדם צבאית עלי, בוגר תואר ראשון במשאבי אנוש, בעל תואר שני בביטחון לאומי ובוגר מב"ל. כמו כן, שירת בתפקידים בכירים באגף כח אדם במטכ"ל וכקצין מטה בעוצבת האש ובאוגדת הגליל. בחמש השנים האחרונות כהן מילא תפקיד בכיר במערך משאבי האנוש של מכבי שירותי בריאות.

מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי בירך על המינוי, "ירון מביא איתו ניסיון ומקצועיות בתחום הכול כך חשוב ורגיש וביחד נעשה הכול למען השבתם במהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully