וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציל כ-700 מבלים מהטבח במסיבה וראה זוועות: "קשרו בנות על עצים וירו עליהן"

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 11:26

רמי דוידיאן חילץ ב-7 באוקטובר מאות ישראלים, אך בדרך נאלץ להתמודד עם מראות זוועה. לדבריו, הוא כיסה בנות ערומות שהתעללו בהן ורצחו אותן. הוא סיפר בריאיון ב-103FM כי מאז אותו יום הוא לא ישן, ונזקק לטיפול של שני פסיכולוגים

מסתערבי מג״ב מחלצים אזרחים ביישובי עוטף עזה/דוברות משטרת ישראל

רמי דוידיאן, שמתגורר בעוטף עזה והצליח להציל יותר מ-700 חוגגים מהמסיבה ברעים ב-7 באוקטובר, סיפר היום (שני) על חלק מהזוועות שראה באותו היום. לדבריו, המחבלים קשרו בנות על העצים וירו עליהן. "הייתי צריך להוריד את הבנות מהעץ ולכסות אותן", אמר בריאיון לבן כספית וינון מגל ב-103FM.

לכל העדכונים על המלחמה

"ראיתי בחורות ערומות, לא הרשתי לעצמי להשאיר אותן ככה, אז הייתי צריך לכסות אותן עם כל מה שהיה לי", המשיך דוידיאן. "בין לבין חילצתי המון צעירים שביקשו עזרה - בטלפון, בוואטסאפ, אלפי הודעות. הייתי במרתון, לעבוד על אוטומט להספיק כמה שיותר. כשאני מטייל בכל הארץ רודפים אחרי צעירים ואומרים לי 'הצלת אותי'. אני לא זוכר פרצופים ושמות כי לא היה לי זמן לשאול, אבל הם זוכרים אותי".

בהמשך סיפר כי המראות מ-7 באוקטובר מונעים ממנו לישון, וכעת הוא מקבל טיפול פסיכולוגי. "משתדלים להיות בסדר, זו תקופה קשה. כבר שלושה חודשים שאני לא אותו רמי, אני משתדל להיות חזק אבל מה שעברתי הרבה יותר חזק ממני", הודה דוידיאן. "שלושה חודשים אני לא ישן, קשה לי לקום בבוקר ואני לא עובד, מטפלים בי שני פסיכולוגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully