וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מהליכוד נגד בלינקן: "הדרישות שלו חצופות"

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 10:07

דני דנון מתח ביקורת על דרישת שר החוץ האמריקני לפתוח את מעבר ארז לסחורות. "גם לנו יש צרכים הומניטריים", אמר בריאיון ב-103FM. "אם החטופים היו אזרחים אמריקנים ברצועה, ארצות הברית לא היתה נותנת למשאית אחת להיכנס"

אנתוני בלינקן במסיבת עיתונאים בקטאר/רויטרס

חבר הכנסת דני דנון טען הבוקר (שני) כי הדרישות של שר החוץ האמריקני, אנתוני בלינקן, חצופות. לדבריו, "אני רואה את המשאיות של יום נכנסות לעזה שחמאס חוגג עליהן כל יום שנכנסות, עכשיו מגיע בלינקן ודורש מאיתנו, אפילו בחוצפה, שנפתח את מעבר ארז לסחורות. אנחנו צריכים לבוא ולומר 'גם לנו יש צרכים הומניטריים'".

לכל העדכונים על המלחמה

דני דנון בראיון לסופ"ש שלו. אולפן וואלה.. ראובן קסטרו
דני דנון/ראובן קסטרו

"הדרישה שאנחנו נפתח את מעבר ארז למעבר סחורות היא דרישה חצופה - בואו נדבר על ביקורי צלב אדום, תרופות, דברים שהיו בהסכם", הסביר חבר הכנסת בתוכנית "שבע תשע" עם ענת דוידוב ואודי סגל ב-103FM. "אם הם היו אזרחים אמריקנים ברצועה, ארצות הברית לא היתה נותנת למשאית אחת להיכנס. זה מוגזם, בנושא הזה אנחנו צריכים לשים קווים אדומים".

בהמשך אמר דנון כי הוא תומך בהפוגה נוספת בלחימה כדי לקדם את שחרור החטופים. "אנחנו צריכים לעשות כל דבר בשביל לשחרר את החטופים, גם אם זה אומר שאנחנו צריכים לעשות הפוגה נוספת", הבהיר. "כל יום שעובר מרחיק את הסיכוי של החטופים לחזור בחיים. היינו צריכים לפעול באגרסיביות, ואז ברגע שיש עסקה, הכוח מביא להפוגה, כמו בצפון. אז פעלנו בצורה מאוד אגרסיבית שהובילה למשא ומתן, שהוביל להפוגה ושחרור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully