וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 ימים בשבי: יו"ר ההסתדרות הודיע על שביתה במשק בת 100 דקות

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 14:53

ארנון בר דוד נענה לקריאה של משפחות החטופים והכריז על השבתת הזדהות של המשק ביום ראשון ה-14 בינואר, אז ימלאו להם 100 ימים בשבי חמאס. במסגרת ההשבתה, יעצרו מקומות העבודה את הפעילות, ויקיימו עצרות תמיכה במשפחות החטופים

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד הכריז היום (ראשון) על שביתה בת 100 דקות במשק ביום ראשון בעוד שבוע, כדי להפגין הזדהות עם החטופים שנמצאים בשבי חמאס, ובאותו יום ימלאו 100 ימים לחטיפתם. בר דוד נענה לקריאה של חלק גדול ממשפחות החטופים, שקרא להשבית את המשק ב-14 בינואר. במסגרת ההשבתה, יעצרו מקומות העבודה את הפעילות, ויקיימו עצרות תמיכה במשפחות החטופים. יו"ר ההסתדרות קרא לכל העובדים והמעסיקים במשק להצטרף ליוזמת ההסתדרות. "אני קורא לכל העובדים והמעסיקים המשק להצטרף ליוזמה של ההסתדרות, ולקיים עצרות תמיכה במשפחות"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד. 2 במרץ 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד. 2 במרץ 2023/פלאש 90, יונתן זינדל

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "אני רואה חובה אישית, לאומית ומוסרית להשאיר על סדר היום את המאבק להשבת בנינו ובנותינו שנחטפו בעזה. אנו עוצרים ומזדהים עם אלה שחייהם נעצרו בשבעה באוקטובר. העדויות קורעות הלב של השבים מהתופת, לא מותירות ספק כי החובה הלאומית הראשונה במעלה היא השבת כולם במהרה. כולי תקווה כי היוזמה שלנו תתייתר עד השבוע הבא, עם שחרור כל החטופים".

יו"ר אגף הסברה דוברות ופרסום בהסתדרות, יניב לוי: "הפצע האדיר בחברה הישראלית מאז שבעה באוקטובר לעולם לא יירפא. הצעד הראשון לאחות את השבר הנורא בעם הוא בהשבת כל הילדים, הנשים והגברים שמוחזקים בשבי. כראש המטה להשבת החטופים לשעבר (בהתנדבות), אנחנו רותמים את כוחה האדיר של ההסתדרות, כחלק בלתי נפרד מהחברה הישראלית המושתת על סולידריות וערבות הדדית, 'עוצרים ומזדהים' עם מי שהזמן עמד מלכת עבורם. אני מייחל להשבת החטופים במהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully