וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזנקוט קרא לאחדות באזכרת בנו גל: " אפעל לקדם סולידריות וערבות הדדית"

עודכן לאחרונה: 5.1.2024 / 17:40

בטקס לרגל מלאת 30 לנפילת בנו של השר, הוא סיפר על החברות שנרקמה בינו לבין אייל ברקוביץ' מסוסיא, שנפל גם הוא. "העובדה שצעיר מהרצליה וצעיר מסוסיא נלחמים ביחד, אחרי השנה שעברנו צריכה לעורר מחשבה אצל כולנו", אמר איזנקוט

גדי איזנקוט באזכרת ה-30 לבנו גל שנפל ברצועת עזה, 5 בינואר 2024/ללא

האזכרה וגילוי המצבה במלאת 30 יום לנפילתו של גל איזנקוט, בנו של השר גדי איזנקוט, בקרבות בעזה, התקיימה היום בבית העלמין בהרצליה. מעל המצבה סיפר השר: "גל היה פטריוט של המדינה. שלם מאוד, משוכנע בכך שזוהי מלחמה צודקת, מחויב להגן על המדינה ולהציל חיים. באחד הווטסאפים האחרונים שהוא שלח לי לפני שכיבה את המכשיר ונכנס פנימה, הוא כתב: 'נחושים, מורל גובה, סומכים עליכם'".

איזנקוט אמר עוד: "בחודש האחרון שמענו מאות סיפורים על גל הילד, הנער והגבר. בכולם משתקפת דמותו טובת הלב של הבן הרגיש והשנון, האכפתי, הסקרן וחבר האמת שלנו. גל היה פטריוט גדול של המדינה ובכל הזדמנות שהייתה טרם תחילת התמרון ובהפוגות שהיו, הגעתי לפגוש אותו. מצאתי אותו תמיד שלם מאוד, משוכנע בכך שזוהי מלחמה צודקת. מחויב להגן על המדינה, להציל חיים".

גני איזנקוט באזכרת ה-30 לבנו גל שנפל ברצועת עזה, 5 בינואר 2024. ללא, מערכת וואלה
"רצה לראות מדינה יהודית, חזקה, ליברלית". השר גדי איזנקוט באזכרת בנו/מערכת וואלה, ללא

בדבריו הדגיש איזנקוט את מחויבותו לאחדות. הוא סיפר: "יחד עם גל נהרג אייל ברקוביץ' זכרונו לברכה. הוא קרא לו ברקו. גל סיפר לא מעט על חברים ודמויות בצוות - בסדיר וגם במילואים, על ברקו הוא דיבר בהערכה גדולה מאד. העובדה שצעיר מהרצליה וצעיר מסוסיא נלחמים ביחד, אחרי השנה שעברנו צריכה לעורר מחשבה אצל כולנו. אני מקווה - ולשם כך אפעל, שאחרי השנה המטלטלת שעברנו, נקדם סולידריות וערבות הדדית כערכים מרכזיים ביכולת שלנו לכונן עתיד משותף של המדינה שלמענה גל הקריב את חייו. מדינה יהודית, דמוקרטית, חזקה, ליברלית, מפותחת ומתקדמת. זו המדינה שגל דיבר עליה ורצה לראות, כחלק מדור סקרן מאד שאולי היינו צריכים את האירוע הזה כדי לראות אותו מקרוב ולהתוודע אליו. כמי ששירת 41 שנים עם בני 18-21, לי יש אמון ענק בדורות שגדלים במדינת ישראל. שנהיה ראויים להם".

הוא חתם את דבריו: גל בן אהוב שלנו, היית ילד מיוחד, אדם מיוחד. אתה תישאר איתנו בזיכרונות ובלבבות. מבטיחים לך להמשיך את הגל. אני מצדיע לך ולכל הנופלים במערכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully