וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאומים עזרא ויחזקאל נולדו בהפרש של דקות - אך בשנים שונות

עודכן לאחרונה: 4.1.2024 / 23:02

הזוג האמפרי הגיע בליל השנה האזרחית החדשה כדי ללדת תאומים, כשהם לא ידעו שהם יהיו חלק מערב מרגש במיוחד. "כשהם יספרו שהם תאומים, אנשים ישר יחשבו שהם משקרים", אמרה אימם איב. "יש לנו תאומים שנולדו כאן, אבל מה שקרה פה לא ראיתי מעולם", אמרה האחות שטיפלה בלידתם

תאומים מרפי, 4 בינואר 2024. CBS NEWS, אתר רשמי
התאומים יחזקאל ועזרא האמפרי/אתר רשמי, CBS NEWS

האחים התאומים עזרא ויחזקאל נולדו ביום, חודש ושנה שונים לגמרי, כל זאת בעקבות הפרש של 40 דקות בלידה. הזוג בילי ואיב האמפרי הגיעו לבית החולים בניו ג'רזי בערב ה-31 בדצמבר 2023 כשידעו שהם הולכים ללדת תאומים. עזרא, התינוק הבכור, נולד ב-31.12.2023 בשעה 23:48, כשארבעים דקות מאוחר יותר הגיע אחיו התאום יחזקאל, שנולד בשעה 00:28, דבר שגרם ללידה להיות נדירה בהחלט.

הזוג טען שבעקבות האירוע, לילדיהם כבר יש אישיות משלהם. "אני חושבת שיהיה להם קשה לשכנע אנשים שהם תאומים", אמרה איב. "הם ישאלו מתי יום ההולדת שלך. אחד יספר כי נולד בדצמבר, שהשני בינואר. כשהם יספרו שהם תאומים, אנשים ישר יחשבו שהם משקרים". זה היה אפילו הלם עבור האחיות בבית החולים. "זה מאוד מוזר", אמרה סנדי פאלובסקי, האחות שטיפלה בלידה המיוחדת. "יש לנו הרבה תאומים שנולדו כאן אבל מה שקרה כאן לא ראיתי מעולם".

הזוג האמפרי, 4 בינואר 2024. CBS NEWS, אתר רשמי
"יהיה להם קשה לשכנע אנשים שהם תאומים".ההורים המאושרים איב ובילי לאחר הלידה המרגשת/אתר רשמי, CBS NEWS

אבל אם הסיטואציה לא הייתה נדירה עד כה, זה לא נעצר כאן, כשהתגלה כי התינוק עזרא חולק את אותו תאריך לידה עם אביו בילי, שנולד גם הוא ב-1 בינואר. לתאומים יש גם אח גדול בשם חזקיה, שחגג יום הולדת שלוש בהפרש של יומיים בלבד ב-3 בינואר. בנוסף לזה, גם האם איב נולדה בדצמבר.

איב, פרופסורית לביולוגיה, ובילי, שעובד בתור כומר, המשיכו את נושא השמות התנ"כיים לילדיהם, כך שאין קשר ישראלי בסיפור. אחרי הלידה הזאת, הם כבר החליטו כי אין כוונה להוסיף עוד ילדים למשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully