וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שקט מפלצת": בעלי גן בטבריה חשודים בהתעללות בפעוטות

עודכן לאחרונה: 4.1.2024 / 12:44

בעל ואישה, שמחזיקים בגן אליו רשומים 25 פעוטות, נעצרו בעקבות חשדות להתעללות שעלו נגדם. הורים סיפרו כי כמה פעוטות חזרו עם סימני אלימות על גופם, ולכן שמו מכשיר הקלטה באחד התיקים שבה נשמעות צעקות. כשביקשו לראות את תיעוד מצלמות האבטחה נטען כי אי-אפשר בשל תקלה

תיעוד מ-2018 של התעללות בפעוטות בגן הילדים בטירת הכרמל של הגננת אירינה שקירוב, שהוסגרה לארץ מאוזבקיסטאן/מערכת וואלה!

בעל ואישה בשנות ה-60 לחייהם, בעלי גן בטבריה, נעצרו אמש (רביעי) בחשד להתעללות בפעוטות. מדובר בגן אליו רשומים 25 פעוטות בגילאי חצי שנה עד שלוש. אמו של אחד הפעוטות סיפרה בשיחה עם וואלה! כי החשד עלה בעקבות פעוטות שהגיעו עם סימני אלימות על גופם והתנהגו באופן מפוחד. "אני חוששת שהבת שלי נפגעה ומאתמול אני רועדת בכל הגוף ולא רוצה לחשוב שאולי קרה לה משהו", אמרה אמא לפעוטה בגן.

ההורים שמו מכשיר הקלטה בתיק של אחד הפעוטות, ולטענתם שומעים צעקות על הילדים ודיבור וולגרי. לדברי ההורים, שומעים בין השאר את בעלה של הגננת צועק על אחד הפעוטות: "שקט מפלצת". כשביקשו לצפות בצילומי מצלמות האבטחה התברר כי המצלמות לא עבדו, בני הזוג טענו להם שמדובר בתקלה.

גננת וסייעת במעון בחולון נעצרו בחשד להתעללות בפעוטות 16.06.22. ללא, עיבוד תמונה
גן ילדים. ארכיון/עיבוד תמונה, ללא

באוגוסט האחרון הרשיע בית המשפט המחוזי בחיפה את שרית בן חמו, מנהלת גן ילדים בקריית אתא, בהתעללות ותקיפת פעוטות. על פי כתב האישום, בן חמו התעללה ב-14 פעוטות במהלך ניהול הגן, כשבין היתר האכילה אותם בכוח, הכתה אותם, הרימה, ניערה והפילה אותם על הרצפה. "ילד אחד חטף עשר פעמים עוד לפני ארוחת צהריים", אמר השופט ארז פורת בנימוקיו. "היא הייתה מודעת למעשיה וראה אותם לגיטימיים לחינוכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully