וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל: החטוף סהר ברוך נהרג במהלך ניסיון חילוץ כושל

עודכן לאחרונה: 3.1.2024 / 21:50

כחודש אחרי שהודיע הצבא כי נרצח בשבי, הערב הודיע למשפחה כי נהרג בעת שניסו לחלצו מהרצועה. "עדיין לא ידוע אם נרצח בידי חמאס או נהרג מאש כוחותינו". גם עידן, אחיו של סהר, נרצח בשבת השחורה

בווידאו: הנואמים בעצרת לשחרור החטופים בתל אביב: "אל תשכחו אותם, אל תחזרו לשגרה" 30.12.23/גלעד פירסט

סהר ברוך, שנחטף לעזה מקיבוץ בארי ב-7 באוקטובר, נהרג במהלך ניסיון חילוץ כושל של כוחות מיחידה מיוחדת שהתרחש ב-8 בדצמבר האחרון. "בשלב זה, לא ניתן לקבוע את נסיבות המוות של סהר, ולא ידוע אם הוא נרצח על ידי חמאס או נהרג מאש כוחותינו", נמסר בהודעה. סהר, שאחיו עידן נרצח במהלך השבת השחורה, היה בן 25 במותו.

סהר ברוך בן ה-25 שנחטף לרצועת עזה ונרצח על ידי מחבלי חמאס, 9 בדצמבר 2023. מטה משפחות החטופים, אתר רשמי
סהר ברוך. חזר מהטיול הגדול והיה אמור להתחיל ללמוד/אתר רשמי, מטה משפחות החטופים

לפני כחודש הודיע הצבא כי סהר ברוך נרצח בידי חמאס בעודו שבוי בעזה, זאת לאחר שחמאס פרסם סרטון שבו מתועדת גופתו של סהר וטען כי הוא נהרג באחת מתקיפות צה"ל ברצועה. מקיבוץ בארי ומטה המשפחות נמסר אז: "בצער רב ובלב שבור אנו מודיעים על הירצחו של סהר, שנחטף מביתו על ידי מחבלי חמאס לעזה ביום שבת השחור ונרצח שם. משתתפים בצערם הקשה מנשוא של הוריו, תמי ורוני, אחיו, גיא וניב, משפחתו וכל אוהביו. נדרוש את החזרת גופתו במסגרת כל עסקת החזרת חטופים. לא נעצור עד שכולם יהיו בבית".

דודתו של ברוך, מירב ברקאי, סיפרה אז: "סהר נרצח כשהוא בן 25. הייתה לו יום הולדת, בשבי. הוא היה רשום ללימודים בבן גוריון, אבל לא למד אפילו יום אחד. ביום רביעי שאחרי 7 באוקטובר היינו אמורים לנסוע לבאר שבע, לבחור דירה ולעשות סיור קפיטריות, ובראשון שאחרי זה היה אמור להתחיל ללמוד. בערך חודש לפני 7 באוקטובר הוא חזר מהטיול הגדול בדרום אמריקה, ולפני זה הוא גם עשה חלקים משביל ישראל".

עוד בוואלה!

הדרך הפשוטה להוזיל את חבילת הסלולר! עכשיו כולם יכולים!

לכתבה המלאה
סהר ברוך שנרצח בעזה. באדיבות המשפחה
"הספיק לומר שלמות בשריפה יותר כואב לפני שקפץ מהבית". סהר ברוך/באדיבות המשפחה

ב-7 באוקטובר, תיארה ברקאי, היה בבית של אמו לצד אחיו עידן. כבר בשעה מוקדמת יחסית בבוקר נזרקו לתוך הבית רימונים, ועידן נפצע מרסיסים. במשך כל הזמן סהר טיפל בעידן. הם נכנסו לממ"ד וניסו להינעל מבפנים, אבל לא הצליחו, אז הם סגרו את עצמם מבפנים בעזרת ארון. המחבלים הציתו את הבית, ולמרות ההבנה של הסכנה בחוץ, הם החליטו לקפוץ החוצה. סהר עוד הספיק להגיד לאמא שלו 'למות בשריפה זה יותר כואב'. ככל הנראה עידן קפץ ראשון, וסהר נשאר לחפש את המשאף של עידן. הקשר איתם התנתק בערך ב-12:00 בצהריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully