וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל פרט יכול לעזור למצוא אותם: מאמצים אדירים לאיתור החטופים

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 13:05

בכל האוגדות כוח ייעודי יאסוף וינתח מידע שעשוי להכיל רמזים בנוגע למקומות הימצאם של החטופים. כלקח מהתקרית הירי בשוגג בשג'אעיה: המפקדים הנחו לחדד נהלי התנהגות במקרים חריגים. גורמי ביטחון לא פוסלים אפשרות שחלק מהחטופים הוברחו במסגרת המסדרונות ההומניטריים

בווידאו: השתלטות על תשתית טרור הממוקמת בביתו של מח״ט העיר עזה/דובר צה"ל

כוחות צה"ל הלוחמים ברצועה בדריכות שיא - ומבצעים מאמצים אדירים לאיתור חטופים. בין השאר הוחלט שבכל אוגדה יופנה קשב וכוח ייעודי, לאסוף ולנתח כל מידע שיהיה בו רמז או אפשרות להימצאות חטופים (כמו השלט "הצילו" וצילום ויזינטי של המרחב, כפי שהתקבל בימים שקדמו לירי בשוגג לעבר שלושת החטופים בשג'אעיה). מטרת המיקוד יהיה למצות כל מידע בהצלבת גורמי מודיעין וכוחות בשטח כדי להגיע אל חטופים.

לכל העדכונים מהיום ה-88 למלחמה

כמו כן, הנחו בצה"ל את המפקדים בשטח לחדד נהלים במקרה של מקרים חריגים וחשודים כמו הליכה עם דגל לבן או מקרים שלא מהווים סכנה לכוחות. שאלות בעברית כמו: מי את/ה? מאיפה את/ה? יכולות לפתור דילמות בשדה הקרב לפני פתיחה באש.

יותם חיים, סאמר טלאלקה ואלון שמריז, שנחטפו לרצועת עזה ונורו בשוגג על ידי צה"ל, 16 בדצמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שלושת החטופים הישראלים שנורו למוות בשוגג בשג'אעיה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יצוין כי לצד זאת, מבוצעות פעולות ביחד ולחוד באמ"ן, שב"כ, והמפקדה בפיקודו של האלוף במיל' ניצן אלון, במטרה לאתר מידע מודיעיני על מקומות המסתור לאיתור החטופים.

לפי עדויות שנאספו, עד כה חלק מהחטופים הוחזקו בדירות רגילות של פעילי חמאס, אך הובאו אליהן בזהות בדויה ולבוש מסתיר, חלקם בדירות שהוכנו מראש לכליאת חטופים, ומערכות תת קרקע.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מלחמת חרבות ברזל. גיא צדוק, אתר רשמי
כוחות צה"ל בעזה/אתר רשמי, גיא צדוק
כוחות צה"ל ברצועת עזה, 2 בינואר 2024. דובר צה"ל
כוחות צה"ל בעזה/דובר צה"ל

עוד העריכו הגורמים כי חלק מהחטופים מהווים מגן אנושי לבכירי הזרוע הצבאית והמדינית של חמאס, ביניהם יחיא סינואר ואחיו מוחמד, שלפי עדויות חטופים הם ראו אותם במנהרות. הגורמים הביטחוניים לא פוסלים אפשרות שחלק מהחטופים הוברחו במסגרת המסדרון ההומניטרי.

בתוך כך, חשוב להדגיש כי במערכת הביטחון מעריכים כי המשך התמרון הקרקעי וצבירת ההישגים יביאו לתחילת מו"מ חדש ועסקה נוספת לשחרור חטופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully