וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימו של יותם חיים למתנדבי זק"א: "כולנו פה כדי לשמור על עצמנו"

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 10:52

בני משפחות של חטופים ופוליטיקאים השתתפו בערב הוקרה לאנשי הארגון. מנכ"ל זק"א תל אביב: "הרבה גופות ראיתי בחיים בכל המצבים שהם, אבל הפעם התמודדנו עם סיטואציות שלא ידענו או הכרנו וזה לא רק הזוועות שראינו"

בווידאו: איריס חיים נואמת באירוע של זק"א/זק"א

אירוע הוקרה למתנדבי זק"א תל אביב התקיים אמש (שני) בבית המלון דיוויד קמפינסקי בתל אביב במעמדם של איריס חיים, אמו של יותם חיים שנורה בשוגג בעת שנמלט משבי חמאס, בני משפחות של חטופים נוספים, הפוליטיקאי אסף זמיר ואנשי עסקים ותורמים. במהלך האירוע, שהונחה על ידי מגיש החדשות עופר חדד, הושק אמבולנס מבצעי שנתרם על ידי איש העסקים סימו פינטו לעילוי נשמת אביו, ברוך פינטו. בנוסף לכך הופיעו אמן החושים ליאור סושרד והזמר טל ועקנין.

"החוכמה היא להיות בקושי ולהרים את הראש", נאמה באצילות איריס חיים, אמו של יותם חיים שנורה בשוגג על ידי חיילי צה"ל בעת שנמלט משבי חמאס. "יש את המתנדב של זק"א שבעצם סיפר לי בצורה מאוד מרגשת שהוא זה שטיפל ביותם ואני אומרת פה שיש את החיבור הענק הזה שלי כאמא לילד שהוא לא היה חייל, הוא נחטף, בחור חילוני לגמרי מעוטף עזה, ואני פוגשת מתנדב מזק"א ורואה לאורך כל המלחמה הזאת את האנשים ומתפלאת בצורה בלתי רגילה", סיפרה.

"החיבור שלי עם העם שלי שהתגלה לי מ-7.10 והחיבור הזה היה עם אישה חרדית מבית שמש. נפגשתי איתה באולפנת חורב והיא סיפרה לי שבנה יוסף נהרג בשכונה שיותם נחטף ממנה בכפר עזה. בזמן שיותם עוד היה בחדר הוא נלחם שם ונהרג. הבנתי דבר שלא הבנתי קודם שאני ודינה, חרדית מבית שמש, אנחנו אימהות של העם היהודי. באותה שנייה התפרק לי משהו שהיה מאוד מסוגר אצלי שנים - שיש דתיים וחילוניים, ויש שמאל ויש ימין. בשנייה אחת הבנתי שהדבר הזה נגמר וכולנו פה רק בשביל דבר אחד בשביל לשמור על המדינה שלנו ועל העם שלנו, בשביל לשמור על עצמנו. אני מצדיעה למתנדבים של זק"א על העבודה הבלתי מתפשרת שלכם בכל רגע נתון".

איריס חיים, אמו של יותם חיים נואמת בטקס הוקרה של מתנדבי זק"א. אריאל אוחנה, אתר רשמי
איריס חיים, אמו של יותם חיים נואמת בטקס הוקרה של מתנדבי זק"א/אתר רשמי, אריאל אוחנה

"מאז תחילת המערכה ב-7 באוקטובר, ארגון זק"א עומד בחזית המערכה", אמר בנאומו צבי חסיד, מנכ"ל זק"א תל אביב. "הרבה גופות ראיתי בחיים בכל המצבים שהם, אבל הפעם התמודדנו עם סיטואציות שלא ידענו או הכרנו וזה לא רק הזוועות שראינו".

עוד הוסיף: "אני מבקש באירוע הזה להצדיע לחבריי מתנדבי זק"א שהוכיחו שוב שיש על מי לסמוך. שנותנים מענה לכל אירוע ביום בלילה בחול ובשבת. האירוע הזה הוא מסר של אחדות, מסר של חיבוק גדול לא רק למתים, גם לחיים - אחינו ואחיותנו שחטופים בעזה, אחינו שנלחמים בעזה. אנחנו מתפללים שלא יהיו עוד מתים, שיחזרו אלינו בשלום ושהסיסמה ביחד ננצח חייבת להיות אמיתית אבל הביחד חייב להיות יחד עם החטופים".

"כשהוזמנתי לפה לזק"א לשאת מספר מילים למען הארגון היקר הזה שמתנדביו עושים חסד של אמת, אני לא רק מתרגש, אני אומר שזה עם ישראל במיטבו", סיפר שרון שרעבי, אח של יוסי ואלי שרעבי שחטופים בידי החמאס בעזה.

עוד בוואלה!

דובר זק"א התמוטט ואושפז: "חלק מהדברים שנחשף אליהם - לא נחשפו לציבור"

לכתבה המלאה
צבי חסיד מנכ"ל זק"א תל אביב יחד עם המתנדבים. אריאל אוחנה, אתר רשמי
צבי חסיד מנכ"ל זק"א תל אביב יחד עם המתנדבים/אתר רשמי, אריאל אוחנה

"כשזק"א נדרשים לפעול, הם לא שואלים אם זה דתי, חילוני, אשכנזי, ספרדי, יהודי או לא יהודי. זק"א מסמנים בשבילי את אחדות עם ישראל, והאחדות הזו, אנו מחדדים אותה היטב מה-7.10 כי לפני כן לא השכלנו לדבר על זה מספיק חזק. אבל את עם ישראל אפשר לשבור בגוף, אבל הרוח שלנו כשאני מסתכל על כל אחד ואחת מכם במיוחד פה, הרוח שלכם מנצחת את הכל".

אסף זמיר אמר במהלך הערב כי "החדר הזה מלא באנשים שבחרו לעשות את מפעל חייהם רק סביב הרגעים הקשים עם מעט מאוד שמחה ובמקומות הכי קשים והכי עצובים, ואין מצווה גדולה מזו עבור המשפחות ועבור החברה בכלל".

  • עוד באותו נושא:
  • זק"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully