וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכת נתניהו פרסמה דוח בריאותי שלו: "מצבו תקין לחלוטין"

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 14:23

הדוח הרפואי מורכב משני מסמכים, האחד מכתב מרופאו הפרטי ומנהל האגף הכירורגי בהדסה, שקובע כי רה"מ נמצא במעקב רפואי "קפדני ושגרתי", ושהוא שומר על "אורח חיים בריא ותזונה נכונה". המסמך השני מתייחס להשתלת קוצב הלב שעבר נתניהו, ולפיו מצבו יציב מבחינה לבבית

ראש הממשלה בנימין נתניהו אחרי הניתוח: ״אני מבקש להודות לרבים מכם שדרשתם לשלומי, שלומי מצוין. מחר בבוקר אני מצטרף לחברי בכנסת.״/דוברות ראש הממשלה

לשכת ראש הממשלה פירסמה היום (ראשון) את דוח הבריאות השנתי של הצוות הרפואי של ראש הממשלה בנימין נתניהו. הדוח קבע כי "מצבו הבריאותי תקין לחלוטין".

הדוח הרפואי של נתניהו מורכב משני מסמכים - מכתב אחד בחתימת רופא המשפחה ד"ר צביקה ברקוביץ ומנהל האגף הכירורגי בהדסה פרופ אלון פיקרסקי, שקובע שנתניהו נמצא במעקב רפואי "קפדני ושגרתי", ושהוא "שומר על אורח חיים בריא ועל תזונה נכונה ומצב בריאותו תקין לחלוטין".

מכתב נוסף צורף ממחלקת הלב בבית החולים שיבא, שם נתניהו עבר בקיץ השתלת קוצב לב בעקבות מספר אירועים לבביים שעבר. במכתב נכתב כי נתניהו ממשיך להיות בטיפול ומעקב שגרתי, ומאז השתלת קוצב הלב לא היתה עדות להפרעות קצב או אירועים נוספים. "ראש הממשלה יציב לחלוטין מבחינה לבבית ואינו זקוק לטיפול נוסף פרט למעקב שגרתי", נכתב במכתב שעליו חתום מנהל המכון להפרעות קצב בשיבא פרופ רועי בינרט.

רה"מ בנימין נתניהו, ישיבת ממשלה, 24 בדצמבר 2023. מרים אלסטר, פלאש 90
"מצבו הבריאותי תקין לחלוטין". נתניהו/פלאש 90, מרים אלסטר

בקיץ פונה נתניהו לבית החולים שיבא פעמיים לאחר שחש ברע. בפעם השנייה שהגיע לבית החולים הוחלט לבצע את השתלת קוצב הלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully