וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטען בגן ילדים ו-14 מחבלים חוסלו בזמן קצר: יממה של לחימה

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 10:07

לוחמים חטיבה 14 נתקלו במטעני נפץ שהיו מוכנים להגעתם - ונטרלו אותo. בתקרית אחרת, כאמור, לוחמי צוות הקרב של חטיבה 179 זיהו ארבעה מחבלים שנשאו מטעני נפץ והתקדמו לעברם. כלי טיס של חיל האוויר תקף וחיסל את החוליה. מחבלים נוספים חוסלו בשורת תקריות

בווידאו: לוחמים איתרו תשתיות טרור בגן ילדים בשאטי/דובר צה"ל

הציניות והאכזריות של חמאס לא יודעות גבולות: לוחמים של חטיבה 14 שנכנסו לגן ילדים ברצועת עזה מצאו בו מטעני נפץ, שהיו מוכנים מראש להגעתם. בתקרית מסוכנת אחרת, לוחמים של חטיבה 179 חיסלו בתוך זמן קצר 14 לוחמים שעמדו לפגוע בהם - כך מפרסם הבוקר (ראשון) צה"ל.

פעילות כוחות צה"ל בשטח הרצועה 31 בדצמבר 2023. דובר צה"ל
עשרות מטרות הותקפו. כוחות צה"ל ברצועה/דובר צה"ל

מטוסי חיל האוויר תקפו הלילה (ראשון) כחלק ממטסי הסיוע לכוחות המתמרנים עשרות מטרות, ובהן מבנים צבאיים, תשתיות טרור ומנהרה.

במהלך סריקות בבתי פעילי טרור בפאתי שאטי, נתקל כוח של צוות קרב חטיבה 14 בגן ילדים, בתוכו איתר תשתיות טרור שהוכנו מראש לקראת הגעת כוחות לאזור. הכוח נטרל את המטענים ובכך מנע פגיעה בלוחמים.

בתקרית אחרת, כאמור, לוחמי צוות הקרב של חטיבה 179 זיהו ארבעה מחבלים שנשאו מטעני נפץ והתקדמו לעברם. כלי טיס של חיל האוויר תקף וחיסל את החוליה. כחצי שעה מאוחר יותר, זיהו הכוחות ארבעה מחבלים נוספים במרחב, שחוסלו אף הם בתקיפה אווירית. במקביל, זוהה רכב חשוד ובו מחבלים שנסעו לעבר כוחותינו בדרום העיר עזה, כלי טיס תקף את הרכב וחיסל את המחבלים שהיו בתוכו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
פעילות כוחות צה"ל בשטח הרצועה 31 בדצמבר 2023. דובר צה"ל
מחבלים חוסלו בירי טנקים. כוחות שריון ברצועה/דובר צה"ל
פעילות כוחות צה"ל בשטח הרצועה 31 בדצמבר 2023. דובר צה"ל
פירי מנהרות הושמדו. לוחמי צה"ל ברצועה/דובר צה"ל

במהלך ביממה האחרונה, צוות קרב חטיבה 551 שפעל בבית לאהיא זיהה שלושה מחבלי חמאס שנכנסו לאחד הבניינים. בסיוע מכלול האש החטיבתי, סגר הכוח מעגל על החשודים באמצעות הכוונת כלי טיס של חיל האוויר שתקף את המחבלים.

אבל בכך לא תמו ההיתקלויות והתקריות: לוחמי הגדס"ר הבדואי (585), תחת פיקוד החטיבה הדרומית, פעלו בדרום הרצועה לאיתור תשתיות טרור וחשפו שני פירי מנהרות, שאותם השמידו בשיתוף פעולה עם כוחות שריון והנדסה באמצעות טנקים ודחפור D9. לוחמי צוות קרב חטיבת הצנחנים, הנלחמים בחאן יונס, זיהו שלושה מחבלים, שאחד מהם חוסל באמצעות הכוונה של כלי טיס. לאחר מכן, שני המחבלים הנותרים זוהו עם רקטות RPG בין שני מבנים, וטנקים של צה"ל ירו לעברם. כמו כן, לוחמי צוות הקרב של חטיבה 7 זיהו שלושה מחבלים, ובשיתוף פעולה עם מכלול התקיפה הכווינו כלי טיס לכיוונם וחיסלו אותם.

עוד ביממה האחרונה, תקפו כוחות זרוע הים מטרות טרור כסיוע לכוחות המתמרנים בשטח הרצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully