וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן 10 וצעיר בן 20 נורו למוות בלוד, גבר נוסף נפצע בינוני

עודכן לאחרונה: 29.12.2023 / 19:39

השלושה נורו בשכונת הרכבת בעיר, על רקע פלילי. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים שמיר-אסף הרופא, שם נקבע מותם. חובשי מד"א סיפרו: "מדובר באירוע קשה מאוד. במקום היתה המולה רבה. הוציאו אלינו לרחוב את הפצועים"

זירת הרצח בלוד, 29 בדצמבר 2023/דוברות המשטרה

ילד בן 10 וצעיר בן 20 נורו היום (שישי) למוות בשכונת הרכבת בלוד. מצב הנרצחים הוגדר בתחילה אנוש, ומותם נקבע בבית החולים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים שמיר-אסף הרופא עם פציעות חודרות. מצב הפצוע השלישי מוגדר בינוני. הרקע למעשה הוא פלילי. המשטרה פתחה בחקירה ובסריקת האזור אחר מבצעי העבירה. עוד נמסר כי הנרצחים הם קרובי משפחה, וכי ההערכה היא שמדובר בסכסוך בין משפחות המוכרות למשטרה.

ראמדיק מד"א סיראג' זידאן והחובשים במד"א יוסף נסאסרה ומנדי אמיתי סיפרו: "מדובר באירוע קשה מאוד, ובמקום הייתה המולה רבה. הוציאו אלינו לרחוב את שלושת הפצועים שסבלו מפציעות חודרות בגופם. הכנסנו אותם במהירות לניידת טיפול נמרץ, ופינינו אותם בדחיפות ותוך כדי טיפול רפואי לבית החולים, כשמצבם של שניים מהם, צעיר כבן 20 וילד כבן 10 אנוש, והם היו מחוסרי הכרה. הפצוע השלישי, גבר כבן 28 היה במצב בינוני."

פרמדיק מד"א על הרצח הכפול

פרמדיק מד"א על הרצח הכפול בלוד/מד"א

מפקד מחוז מרכז של המשטרה ניצב אבי ביטון קיים הערכת מצב מיוחדת בזירת רצח בלוד, שבסיומה הנחה שהחקירה תנוהל ביחידה המרכזית במחוז, והאכיפה תתוגבר ותתמקד במחוללי הפשיעה בעיר, למען בטחון התושבים

מפקד המחוז ציין בתום הערכת המצב שמדובר באירוע חמור וחריג של אלימות קשה ברחוב הערבי, שייחקר בעדיפות עליונה לנוכח החומרה והנסיבות.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
עילאי קירושין בן השנתיים שנדקר למוות בלוד. 29 בדצמבר 2023. באדיבות המשפחה
עילאי קירושין, שנרצח אתמול בדקירות סכין בלוד/באדיבות המשפחה

אתמול נדקר למוות בלוד עילאי קירושין, בן שנתיים, על ידי גבר בן 35 בלוד. הלווייתו נערכה ב-12:30 בבית העלמין גני אסתר בראשון לציון.

מותו של קירושין שנדקר אתמול ברחוב חללי אגוז בלוד, נקבע לאחר שהובהל לבית החולים אסף הרופא על ידי צוות מד"א. המשטרה עצרה חשוד במעשה, תושב העיר. הרקע והנסיבות בבדיקה. מחקירה ראשונית עלה כי בן השנתיים שכב בעגלה שעמדה סמוך לאמו מחוץ למכולת, כשהחשוד הגיע ודקר אותו בראשו בסכין. במשטרה חושדים שמדובר בהתקף פסיכוטי שנבע ממצבו הנפשי של בן ה-35. אנשים רבים מקום ניסו להפריד ולהדוף אחורה את החשוד, שהפיל את הסכין מתחת לרכב שחנה ברחוב.

  • עוד באותו נושא:
  • אלימות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully