וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארבו לבתו - ודקרו אותה לעיניי ילדיה": אב ובנו מואשמים ברצח האישה ההרה בלוד

עודכן לאחרונה: 29.12.2023 / 10:49

על פי האישום, האב שלח את בנו בן ה-14 ואחיינו לדקור למוות את בתו, איה חג'אג', לאחר שתמכה בסירוב אמה לעבור לגור לידו. מותה נקבע בדרך לבית החולים, שם ניסו להציל את העובר שבבטנה - אך הוא נמצא ללא רוח חיים. לאחר המקרה, ניסו בני משפחתו של הנאשם לשבש את החקירה

זירת הרצח בלוד/דוברות משטרת ישראל

איימן עשיוי, תושב חורא, וכמה מבני משפחתו, בהם בנו בן ה-14, הואשמו היום (שישי) שדקרו למוות לפני כחודש את איה חג'אג', בתו של איימן, כשהיא בחודש השביעי להריונה. איה, שהייתה נשואה ואם לשלושה, נדקרה לנגד עיניהם של שני בניה, בני 4 ו-5, מחוץ לביתה שבלוד.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכי הדין שרון משעל ואלירן אשכנזי מפרקליטות מחוז מרכז, הנאשם ביקש מאשתו הראשונה, אמה של איה, לגור עימו בחורא, אך היא סירבה. איה ואחיותיה תמכו בסירובה של האב, ובעקבות כך החל עשיוי להתנכל לבנותיו ולאיים עליהן. בנובמבר, גיבש עשיוי תוכנית "להמית" את איה, ושיתף אותה עם בנו ואחיינו, בן ה-15, לפיה הם יארבו לה מחוץ לביתה וידקרו אותה למוות.

איה חג'אג', נרצחה בהיריון מתקדם לעיני ילדיה, דצמבר 2023. באדיבות המשפחה
איה חג'אג', נרצחה בהיריון מתקדם לעיני ילדיה, דצמבר 2023/באדיבות המשפחה

בליל הרצח, שאירע ב-30 בנובמבר, נסעו הבן והאחיין וחנו מתחת לביתה של איה בלוד, כשהם מצוידים בסכין. בסביבות השעה 08:00, יצאה איה עם שני ילדיה מביתה, ואז יצא בנו של איימן מהרכב והחל לדקור אותה בגבה. הצעיר, שהמשיך לדקור את איה גם לאחר שנשכבה על הרצפה, חזר לרכב בו המתין בן דודו - והשניים נמלטו מהמקום. תושבים שעברו במקום הזעיקו צוותי רפואה, שפינו את איה במצב קשה כשהוא סובלת מדקירות בבטן, בחזה ובגב. איה הגיעה לבית החולים כשהיא ללא סימני חיים, והרופאים ביצעו בה ניתוח קיסרי בהול בניסיון להציל את העובר שבבטנה - אך גם העובר הוצא ללא רוח חיים.

שני הקטינים, ששבו לחורא, השליכו את הסכין ששימשה לרצח ואת זוג לוחיות הרישוי הגנובות שהתקינו על רכבם. בביתם, עשיוי שטף את ידו של בנו, שנפצע במהלך הרצח, ואשתו מורה חבשה אותו. בד בבד, אחיינו של עשיוי ניסה לתוות לעצמו אליבי והחל להסתובב במקומות בהן מותקנות מצלמות אבטחה. כשבן ה-14 נעצר בחשד לרצח, מורה אף שלחה הודעה קולית לבן אחר שלה, ותדרכה אותו איך להעיד בפני החוקרים, על מנת לשבש את החקירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
זירת הרצח | איה חג'אג', שנרצחה בהיריון מתקדם לעיני ילדיה, דצמבר 2023. באדיבות המשפחה, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת הרצח | איה חג'אג', שנרצחה בהיריון מתקדם לעיני ילדיה, דצמבר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, באדיבות המשפחה

כמו כן, מהאישום עולה כי לרצח קדמה תקיפה אלימה נוספת של איימן כלפי בתו, שאירעה כשנה וחצי לפני כן. אז, האב ישב בחצר ביתה של איה, ומסיבה לא ברורה, החל לתקוף אותה יחד עם שניים מאחיה. הוא הכה אותה באגרופים בפניה, ובעט בה כשהיא שרועה על הרצפה ומתחננת שיניח לה. בעלה של איה שמע את הצעקות, יצא לחצר וניסה להזיז אותו, אולם עשיוי שלף סכין, איים עליו ודרש שיתרחק. אמה של איה, מנישואיו הראשונים שמעה את הצעקות, הפרידה ביניהם ולקחה את בתה לבית החולים. באישום זה מיוחסת לאיימן עבירה של חבלה חמורה בבן משפחה.

כתב האישום מייחס לאיימן, לבנו ולאחיינו עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, ושיבוש מהלכי משפט. לאחיין מיוחסת גם עבירה של נהיגה ללא רישיון, ולמורה מיוחסת עבירה של שיבוש מהלכי משפט. בתוך כך, בפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם של איימן ושני הנערים עד לסיום ההליכים נגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully