וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה ואחיה בן ה-14 של האישה ההרה שנרצחה בלוד יואשמו ברצח

עודכן לאחרונה: 27.12.2023 / 12:30

מחקירת המשטרה עלה שאביה של הנרצחת, איה חג'אג', שלח את בנו ואת אחיינו בני העשרה לבצע את הרצח. בתיעוד מהזירה ניתן לראות את אחיה של חג'אג' רץ לכיוונה ודוקר אותה מול עיניי ילדיה. בהמשך הדוקר נמלט מהזירה בסיוע בן דודו שאסף אותו עם רכבו

בווידאו: לוד: גבר נעצר בחשד שרצח את אשתו/מד"א

המשטרה הגישה הבוקר (רביעי) הצהרת תובע נגד שלושה בני משפחה של איה חג'אג', בחשד לרציחתה ודקירתה למוות באכזריות בזמן שהייתה בהיריון מתקדם בחודש השביעי בלוד לפני כחודש. הפרקליטות צפויה להגיש בקרוב כתב אישום נגדם.

במהלך חקירת האירוע נעצרו אביה בן ה-51, אחיה למחצה בן ה-14 ובן דודה בן ה-15, שגרים כולם בעיר חורא, בחשד לביצוע הרצח בצוותא. מהחקירה עלה שאביה של חג'אג' שלח את שני הנערים הצעירים לבצע את הרצח, וכי בן הדוד סייע במילוט האח מהזירה, לאחר שהאחרון דקר אותה.

בתיעוד מהזירה ברחוב ניתן לראות את האח הצעיר של חג'אג' רץ לכיוונה ודוקר אותה עשרות פעמים מול עיניי ילדיה שצעדו עמה ברחוב. בהמשך הוא נראה נמלט מהזירה באמצעות בן הדוד שאסף אותו עם רכב.

איה חג'אג', נרצחה בהיריון מתקדם לעיני ילדיה, דצמבר 2023. באדיבות המשפחה
איה חג'אג'/באדיבות המשפחה

חג'אג', שגם הייתה בעלת נכות, נרצחה לאחר שנדקרה עשרות פעמים לעיניי שני ילדיה הקטנים בני ה-4 ו-5 מחוץ לביתם בלוד. היא הובאה לבית החולים שמיר אסף הרופא בעודה פצועה באורח אנוש. הצוות הרפואי נלחם על חייה וביצע ניתוח קיסרי חירום בניסיון להציל את העובר, אך מותם של השניים נקבע זמן קצר לאחר מכן.

עוד בוואלה!

שכנע את העובדים לצאת - וגנב חלקים של רובים: תושב הצפון מואשם בעבירות נשק

לכתבה המלאה
תיעוד רצח האישה בלוד. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תיעוד מזירת הרצח בלוד, לפני חודש/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חוקרי המשטרה לא יודעים בשלב זה להצביע על מניע חד משמעי וספציפי לביצוע הרצח, אך כן עלה מחומרי החקירה שמערכת היחסים בין האב לנרצחת הייתה מורכבת, ככל הנראה על רקע התנהגות שנתפסה 'כבלתי הולמת' במשפחה.

  • עוד באותו נושא:
  • לוד
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully