וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס בעזה כבר 83 יום, אשתו מיכל בהיריון מתקדם: "נלחמת עבור הילד"

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 11:23

אלכס בן ה-32 יצא לעבוד במסיבה ברעים, ממנה לא חזר. "ככל שעוברים הימים זה רק הולך ונהיה הרבה יותר קשה", שיתפה בראיון ב-103FM. "אני לא רואה את הסוף, מרגיש שבכל רגע הוא עשוי לחזור ומצד שני לא מעדכנים אותנו - אי אפשר להסביר את החרדה שלנו"

פעילות הכוחות ברצועת עזה/דובר צה"ל

אלכס לובנוב בן ה־32, מנהל הבר במסיבת הטבע בקיבוץ רעים בבוקר השבת השחורה, נחטף לשבי חמאס והוא מצוי ברצועת עזה 83 יום. מיכל לובנוב, רעייתו הנמצאת בהיריון מתקדם, שוחחה עם ניסים משעל וטל שלו ב-103FM וסיפרה על תחושותיה הקשות בעקבות המתרחש.

"ככל שעוברים הימים זה רק הולך ונהיה הרבה יותר קשה", אמרה. "אני עדיין לא מצליחה לעכל את זה עד הסוף, אני עדיין מרגישה שבכל רגע הוא עשוי להגיע ולהגיד 'הנה חזרתי', אני לא מצליחה עדיין לעכל את העובדה שזה מצב אחר לגמרי".

אלכס לובנוב שנחטף לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נחטף מהמסיבה ברעים. אלכס לובנוב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"אלכס היה מנהל בר במסיבת הנובה והוא בעצם נחטף מהמסיבה", המשיכה. "הוא יצא לעבוד, לפרנס את המשפחה שלו, והוא פשוט לא חזר. "אנחנו לא קיבלנו שום סימן חיים מהחטופים שחזרו וזה עוד יותר מקשה על כל ההרגשה שלנו. אנחנו לא יודעים מה מצבו, אנחנו לא יודעים מה קורה לו שם ואנחנו מאוד חרדים. אי אפשר אפילו להסביר את זה במילים, את החרדה שיש לנו".

מיכל סיפרה שהיא מנסה להתמודד בכל יום עם המצב הנורא אליו נקלעה. "אני קמה בבוקר ואני פשוט מרגישה שאני צריכה לשרוד את היום כדי לשרוד את היום הבא ואת היום שאחריו וזה פשוט כמו לופ שלא נגמר ההרגשות של העצב והתסכול והפחד, זה פשוט גומר אותך", אמרה. "אני מתפקדת כי אני מאוד מאמינה שיגיע היום שהוא יחזור לכאן ושהוא צריך אותי חזקה ונלחמת וחזקה בשביל הילדים. זה הדבר שמחזיק אותי עוד איכשהו שפויה. יש לנו ילד בן שנתיים בבית והוא צריך את אימא שלו חזקה. אני נלחמת גם עבור הילד, גם עבור בעלי שאני כל כך מחכה לו ועבור עצמי".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מיכל ואלכס לובנוב. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מיכל ואלכס לובנוב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"הכי עצוב זה שאחרי 83 ימים, הכדור נמצא בידיים של חמאס", המשיכה. "הימים עוברים, כבר 83 ימים ופשוט המצב לא השתנה. אנחנו באותו לופ שלא נגמר, אותה מציאות שלא נגמרת ואותה מציאות שאנחנו גם לא רואים את האור בקצה המנהרה שזה הכי עצוב. לצערי, בשבוע-שבועיים האחרונים אנחנו לא שומעים כלום, לא מעדכנים אותנו בכלום. אני סומכת על הממשלה שלנו ועל הצבא שלנו, אבל אי אפשר להבטיח למשפחות החטופים ולעם שהמבצע הצבאי והתמרון והכוח שנפעיל יביא תוצאות, וכמה זמן עבר ואנחנו לא רואים תוצאות".

"יותר גרוע מזה, החיילים שלנו נופלים, החטופים שלנו לא חוזרים", טענה. "אין איזשהו אור בקצה המנהרה שאתה יכול להצביע עליו ולהגיד 'הנה, אולי משהו ממה שאמרו לנו באמת קיים ובאמת מתגשם', אבל אתם יכולים בעצמכם לראות שכרגע פשוט לא קורה כלום. קורה רק רע כל הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully