וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר משנה מאסר לפלסטיני שהתחזה לאזרח ישראלי - ועבד כמאבטח חמוש בחולון

עודכן לאחרונה: 27.12.2023 / 13:19

מחמוד אלרגעי, תושב חברון בן 35, נכנס ללא אישור לשטח ישראל, השיג תעודת זהות מזויפת והצליח להצטייד במרמה בנשק עמו עבד כמאבטח במתחם קניות בחולון. בית המשפט גזר עליו 18 חודשי מאסר

בוידאו: נעצר תושב חברון אשר עבד כמאבטח חמוש בקניון/דוברות משטרת ישראל

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (רביעי) 18 חודשי מאסר על מחמוד אלרגעי - שנכנס ללא אישור לשטח ישראל, התחזה לאזרח ישראלי והצליח להצטייד במרמה בנשק עמו עבד כמאבטח במתחם קניות בעיר חולון.

העבירה של אלרגעי, בן 35 מחברון, נחשפה לפני כשבעה חודשים, כאשר תושב נצרת התלונן על כך שאדם אחר נושא רישיון להחזקת נשק על שמו. בעקבות התלונה בוצעה בדיקה שממנה התברר כי הרישיון הונפק באמצעות חברת אבטחה בחולון. צוותי סיור איתרו את החשוד במקום, ונדהמו לראות שהוא עובד בקניון בעיר בתור מאבטח בעודו חמוש באקדח ומחסניות לצורך עבודתו.

רכב משטרה. Shutterstock, עיבוד תמונה
ניידת משטרה (אילוסטרציה)/עיבוד תמונה, Shutterstock

אלרגעי הודה במהלך חקירתו בעבירות המיוחסות לו, ולדבריו תעודת הזהות המזויפת של תושב נצרת נרכשה על ידו בשטחי הרשות הפלסטינית. בחקירה התברר שמדובר בחשוד עם הרשעות רבות בעברו של התחזות, זיוף, ניסיונות כניסה לישראל, הונאות בכרטיסי חיוב, גניבות כרטיסי חיוב, גניבות רכב, שהייה בחתי חוקית והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

במהלך החקירה החשוד מסר גרסה מפורטת לפיה הוא התחזה לאדם אחר פנה לקבלת העבודה כמאבטח. החשוד עבר מבחנים שונים תחת זהות בדויה, וביניהם בדיקה אצל פסיכולוג על מנת לעסוק באבטחה ולהחזיק נשק.

עורכי הדין מיכל רובנשטיין ומשה קשלס שמייצגים מטעם הסניגוריה הציבורית את מחמוד אלרגעי: "מחמוד טען לכל אורך הדרך כי כל מעשיו היו כדי להתפרנס ולא פעל באופן יזום להשיג נשק. בית המשפט קיבל את טענתינו המרכזית כי פעולותיו הבלתי חוקיות של מחמוד הן תולדה של מצוקה כלכלית ורצון להתפרנס ולא מעבר לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully