וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תושב חברון השיג תעודת זהות מזויפת - והתקבל לעבוד כמאבטח חמוש בחולון

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 19:36

בן ה-35 שילם כ-500 שקלים עבור תעודת זהות מזויפת עם מספר זהות של תושב נצרת ללא עבר פלילי, ובעזרתה קיבל רישיון לנשיאת נשק, תעודת מאבטח והחל בעבודה במרכז קניות בחולון. "מעשיו מלמדים על תעוזה רבה ועל היעדר מורא מפני החוק"

בוידאו: נעצר תושב חברון אשר עבד כמאבטח חמוש בקניון/דוברות משטרת ישראל

כתב אישום הוגש לאחרונה נגד מחמוד אלרגעי, תושב חברון בן 35 בגין שהייה בלתי חוקית, שימוש במסמכים מזויפים במטרה לקבל דבר ונשיאת נשק שלא כדין, כך הודיעה היום (ראשון) הפרקליטות. לפי כתב האישום, אלרגעי נכנס ללא אישור לשטח ישראל, התחזה לאזרח, התקבל לעבודה כמאבטח במתחם קניות בחולון ולשם העבודה אף קיבל נשק.

עוד עולה מהאישום כי במהלך אפריל 2023 אלרגעי שילם לאדם שסיפק לו תעודת זהות מזויפת, הנושאת את תמונתו ואת מספר הזהות של אזרח ישראלי תושב נצרת, שאין לו עבר פלילי. בעזרת התעודה נכנס אלרגעי לישראל והתראיין לעבודה כמאבטח במתחם הקניות בחולון.

רכב משטרה. Shutterstock, עיבוד תמונה
ניידת משטרה. אילוסטרציה/עיבוד תמונה, Shutterstock

לפי כתב האישום, במסגרת הליך הקבלה הוא הציג את התעודה המזויפת, נבדק על די רופא שגם בפניו הזדהה באמצעות התעודה, עבר מבדקים פסיכולוגיים, מטווחי ירי וקורס בודק ביטחוני שבסופו קיבל תעודת מאבטח ורישיון לנשיאת נשק. בתום התהליך החל לעבוד כמאבטח חמוש במתחם, תוך שהוא נושא נשק מסוג יריחו ושתי מחסניות.

בבקשת המעצר, ציינה עורכת הדין אריאל גטניו שהגישה את כתב האישום כי "מעשיו של המשיב מלמדים על תעוזה רבה ועל היעדר מורא מפני החוק - המשיב לא חדל ממעשיו לאורך כל הליך הקבלה הארוך, רימה את הרשויות כשהוא מציג מסמך מזויף ומזדהה כאדם אחר, ביודעו שעל פי נתוניו האישיים לא היה עומד בתנאים הנדרשים לנשיאת נשק כדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully