וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור הביזארי של ה"נוסע בזמן" שהחזיק בתיעודים מ-1950 ו-2050 - ופתרון התעלומה

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 9:26

סרגיי נמצא על ידי המשטרה באפריל 2006 כשהוא נושא מצלמה מיושנת ובגדים מרופטים. התמונות שהיו ברשותו תועדו לכאורה ב-1950 והכילו גם אובייקט שנראה כמו חייזר. אבל העלילה רק הלכה והסתבכה

סיפורו של "הנוסע בזמן"שהגיע מ-1932 ל-2050/@pov.azura

כולנו חלמנו להיות הבעלים של מכונת זמן משלנו. לכולנו יש את הפנטזיה של לנסוע אחורה בזמן כדי לראות את הדינוזאורים או אלפי שנים לעתיד כדי לנסוע במכונית מעופפת. אבל יש אדם אחד שטוען שכבר הגיע להשיג הזה.

כמעט שלא עובר יום בלי שאנחנו שומעים על מישהו שטוען שהוא נוסע בזמן וחזר מהעתיד. עם זאת, רוב הסיפורים שלהם מופרכים בקלות ולאף אחד אין סיפור יוצא דופן כמו זה של סרגיי פונומרנקו. הוא נמצא כשהוא משוטט ברחובות קייב, אוקראינה באפריל 2006 כשהוא לובש בגדים מיושנים ונושא מצלמת מיושנת מאוד, שנראתה חדשה לגמרי.

אם זה לא מספיק ביזארי, סרגיי נשא עמו תעודת זהות שנראית אמינה מאוד (חוץ מזה שהיא הונפקה בשנות ה-50) שבה הוא מזוהה כאזרח סובייטי. על פי הטענות הסרט שהיה במצלמה שלו ונחקר בקפידה מראה תמונות של קייב משנת 1950. פונומרנקו טען שהוא נולד בשנת 1932 וחי בשנת 1950 קצת לפני שהוא נמצא על ידי המשטרה ב-2006.

לאחר שהן פותחו ונבדקו נמצא שהתמונות שהיו במצלמה אכן צולמו בתקופה שהוא טען והוא גם צולם שם עם בחורה בלתי מזוהה ולידו אובייקט שנראה כמו עב"מ.

התמונה שהנוסע בזמן סרגיי שלח לחברה שלו מקייב ב-2050. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
התמונה שהנוסע בזמן סרגיי שלח לחברה שלו מקייב ב-2050/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

התעלומה הפכה להיות מוזרה יותר כאשר הרשויות החלו לחקור את הנושא וגילו שגבר עם שם זהה נעדר מאז שנת 1958. כשהם מבולבלים מהסיפור הזה, הם עקבו אחרי מי שהיייתה אז חברה של הנעדר, שהיתה כבר בשנות ה-70 שלה באותו זמן - ובאופן מדאיג היא זוהתה כבחורה מהתמונה שנמצאה במצלמה שלו. היא טענה שחבר שלה נעלם לשנתיים לפני שחזר מאוחר יותר ונעלם שוב בשנות ה-70. היא גם החזיקה בתמונה שלו כבנאדם מבוגר, שלכאורה צולמה בשנת 2050, בהנראית לכאורה קייב "העתידנית" ברקע ונראית חדשה עם תיעוד של גורדי שחקים,

באופן טבעי, פסיכולוג נקרא לחקור את פונומרנקו - ולא הצליח למצוא חורים בסיפור שלו. ואז - הוא נעלם מהמעצר באמצע הלילה.

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

אז מה האמת מאחורי סיפור הנוסע בזמנן הכי משכנע אי פעם?

אבל בכל זאת יש חור אחד או שניים בסיפור של פונומרנקו - בראש ובראשונה שבהם - אין שום הוכחה שכל זה בכלל קרה. פונומרנקו עצמו נעלם כמה ימים לאחר התקרית המוזרה, ובעוד שיש עשרות תמונות של מי שמכונה "נוסע בזמן" ויש עותקים של התמונות שמצאה המשטרה על הפילם של המצלמה שלו, לא ניתן למצוא את המקור שלהם.

התמונות היחידות שהוצעו כראיה לאירוע המוזר מגיעות כולן משחזור שנעשה עבור סדרה תיעודית אוקראיני בשם "חייזרים" ששודרה ב-2012.

היוטיובר ג'ו סקוט התעמק שוב בתיק ובתעלומה, ומצא שתמונתו של פונומרנקו שצולמה כביכול בשנת 2050 בקייב עובדה בפוטושופ וככל הנראה אפילו כוללת את קו הרקיע של ניו יורק וניתן לראות בה את האמפייר סטייט בילדינג.

לאחר חיפוש מעמיק לא נמצא שום סימן לקיומם של מסמכים משטרתיים על החקירה, לא ניתן לאתר את מי שהוגדרה כחברתו של פונומרנקו ואין תיעוד של הפסיכולוג שראיין אותו, או מומחה הצילום שנקרא לאמת את התמונות שלו על ידי המשטרה. בהתחשב במצבה של אוקראינה כיום, קשה להאמין שאי פעם מישהו יצליח למצוא את הרישומים המקוריים של השוטרים מ-2006, כך שהתעלומה ככל הנראה לא תפתר לעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully