וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדי ניר עוז נפרדים מהמלון שהפך לבית מאז ה-7 באוקטובר

עודכן לאחרונה: 26.12.2023 / 22:43

קהילת ניר עוז גרה מאז ה-7 באוקטובר במלון ישרוטל ים סוף שבאילת. כעת, התושבים מתכוננים למעבר לשכונה בקרית גת, אך לא לפני שהודו לעובדים והמתנדבים במלון. בביצוע מיוחד, שרים ילדי ניר עוז את השיר "לצאת מדיכאון" לצוות שליווה אותם למעלה מ-80 ימים

ילדי ניר עוז נפרדים מהמלון שאירח אותם במשך 80 יום/מערכת וואלה!

קהילת ניר עוז נפרדה הערב (שלישי) ממלון ישרוטל ים סוף שבאילת ומצוותי העובדים והמתנדבים בו שליוו אותם מאז השבת השחורה. זאת, לקאת מעברם לשכונת כרמי גת בקרית גת. במיוחד עבור הפרידה, ילדי הקיבוץ הקליטו עבור הצוותים ביצוע מיוחד לשיר "לצאת מדיכאון"

עם מעברם של תושבי ניר עוז לקריית גת, ביקשה הקהילה להיפרד מהמלון שהפך לביתם החדש מאז ה-7 באוקטובר. הערב, קיימו חברי הקהילה טקס הוכרה למלון, עובדיו ומתנדביו. הטקס כלל תערוכה של תוצרי סדנאות שבנו תושבי ניר עוז, בהם ציור קהילתי גדול, תמונות שצילמו בסדנת פוטותרפיה, צנצנות שהוכנו במטבח בית המלון בנושא "עם של בית" עבור בתיהם החדשים.

קהילת ניר עוז נפרדת מהמלון שאירח אותם במשך 80 יום מאז השבת השחורה 26 בדצמבר 2023. קיבוץ ניר עוז, אתר רשמי
ילדי קיבוץ ניר עוז במלון ישרוטל ים סוף/אתר רשמי, קיבוץ ניר עוז
קהילת ניר עוז נפרדת מהמלון שאירח אותם במשך 80 יום מאז השבת השחורה 26 בדצמבר 2023. קיבוץ ניר עוז, אתר רשמי
קהילת ניר עוז במלון ים סוף/אתר רשמי, קיבוץ ניר עוז

במהלך טקס הפרידה הוקראו ברכות, והוקרן סרטון תודה מילדי הקיבוץ, בו שרים כלל ילדי ניר עוז את השיר "לצאת מדיכאון", שהפך לשיר סמלי במיוחד במלחמת חרבות ברזל.

"בעשרות שנות חיי לא פגשתי כל כך הרבה אנשים טובים כמו שפגשתי מה-7 לאוקטובר ועד היום", סיפרה אסנת פרי, יו"ר קיבוץ ניר עוז. "לפני חודשיים וחצי הגענו למלון, אחרי הפוגרום שעברנו. באותו יום נשברו חיינו, נופצו ונשרפו בתינו, הושמד כל רכושנו, רבים רבים מקהילתנו הקטנה והשלווה נרצחו או נחטפו".

קהילת ניר עוז נפרדת מהמלון שאירח אותם במשך 80 יום מאז השבת השחורה 26 בדצמבר 2023. קיבוץ ניר עוז, אתר רשמי
ילדי קיבוץ ניר עוז בטקס הפרידה/אתר רשמי, קיבוץ ניר עוז
קהילת ניר עוז נפרדת מהמלון שאירח אותם במשך 80 יום מאז השבת השחורה 26 בדצמבר 2023. קיבוץ ניר עוז, אתר רשמי
ילדי קיבוץ ניר עוז/אתר רשמי, קיבוץ ניר עוז

"בתקופת שהותנו במלון התאבלנו על השבר הגדול שפקד אותנו. נאבקנו להחזרת עשרות חברינו וילדינו שנחטפו. שמחנו עם השבות והשבים מהשבי ואנחנו ממשיכים להילחם לשובם של אלו שעדיין שם. המדינה נטשה אותנו, אבל אנשים טובים באמצע הדרך היו שם במקומה".

בנוגע למעבר מהמלון לכרמי גת, מסרה פרי כי "המעבר מסמל עבורנו את תחילת החזרה לחיים. הילדים יחזרו סוף סוף למסגרות חינוך מלאות ולשגרה טובה. ההורים יתפנו לשקם את חיי המשפחה, לעצמאות ולהתפרנסות. נחזור לשליטה בחיינו".

תושבי קיבוץ ניר עוז ממתינים לשחרור חבריהם משבי חמאס, מלון ישרוטל ים סוף אילת 27 בנובמבר 2023. יניב כליף, מערכת וואלה
"שמחנו עם השבות והשבים מהשבי", ושבי ניר עוז צופים במלון בשחרור החטופים/מערכת וואלה, יניב כליף

רן אחינועם, מנכ"ל מלון ים סוף מרשת ישרוטל, בירך את קהילת ניר עוז ומסר כי "זכות גדולה היתה לנו להפוך לבית עבורכם בשמונים הימים האחרונים. אני וכל צוות המלון שותפים מלאים לחיבור העמוק שנוצר ביננו ולרצון לסייע לכם בשעתכם הקשה כל כך. למרות שאנחנו שמחים שאתם עושים היום עוד צעד קדימה בדרך לשיקום, הפרידה מכם קשה לנו כי אנחנו מרגישים חלק מכם ואתכם בלב ובנשמה. הלוואי שנזכה לראות אתכם כאן בימים טובים יותר, כאורחי המלון. לכל אחד ואחת מכם שמורה פינה חמה בליבנו. אנחנו אוהבים אתכם ומאחלים לכם הצלחה לאורך כל הדרך".

  • עוד באותו נושא:
  • ניר עוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully