וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רס"ר מאור לביא צולם בוואלה! לפני מותו: "אני מחייך כי חפפתי שיער היום"

עודכן לאחרונה: 27.12.2023 / 8:33

רס"ר מאור לביא, תושב סוסיא שבאזור הר חברון, נפל בקרבות ברצועת עזה. לביא הותיר אחריו את אשתו ענבר, ואת ארבע בנותיו הדר, שני שחר ועדי. טרם מותו, מצא לביא חנוכיה בבית בשכונת שג'אעיה בעזה וניסה להשיבה לבעליה החוקיים

"עם ישראל חי": התיעוד האחרון של רס"ר מאור לביא/יניר יגנה

צה"ל הודיע היום (שלישי) על נפילתו של רס"ר מאור לביא, תושב הישוב סוסיא. לביא הותיר אחריו את אשתו ענבר, וארבע בנותיו הדר, שני שחר ועדי.

"מאור מצטרף לשורת הגיבורים שלנו שיצא להגן על העם וארץ וחירף נפשו בקרב גבורה", נמסר מטעם המועצה המקומית, "בחור חייכן ועדין, ששילב בחייו רוח וחומר, עבודה עם נוער ועבודת כפיים. רכז נוער ביישוב אבא מסור ואוהב לבנותיו". ראש המועצה יוחאי דמרי מסר כי "אנו מחבקים בשעה קשה זו את משפחתו, אשתו ענבר, מחנכת בבית הספר האזורי סוסיא".

רס״ר מאור לביא. באדיבות המשפחה
מאור לביא/באדיבות המשפחה

בזמנו הפנוי, התנדב מאור לביא ב"איחוד הצלה". מהארגון נמסר כי "איחוד הצלה, המום, כאוב ומרכין ראשו עם קבלת ההודעה המצמררת על נפילתו של המתנדב היקר והמסור החובש מאור לביא מסניף הר חברון ולב השומרון. אנו מחבקים את המשפחה בשעה קשה זו, שולחים את תנחומנו ומי יתן ולא תדעו עוד צער לעולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רס״ר מאור לביא. איחוד הצלה
מאור בעת התנדבותו באיחוד הצלה/איחוד הצלה

בעודו בעזה, שלח לביא דרך וואלה ברכת "יום הולדת שמח" לאשתו ענבר, ומסר דרישת שלום לבנותיו. מאור סיפר כי שירת באותו הזמן כחודש במילואים, ומתוכם שבוע בתוך עוטף עזה." עם ישראל חי", הוא אמר, וכשנשאל מדוע הוא מחייך, ענה, "בטח, חפפתי את השיער היום".

לפני כארבעה ימים, העלה מאור פוסט ובו סיפר כי מצא בתוך שטח עזה חנוכיה, וכי הוא מחפש את בעליה. "בדיוק לפני שבוע, נר שביעי של חנוכה, יצאנו לפשיטות על כמה בתים בשג'אעיה. באחת מהבתים היה מודיעין על בית של מחבל, ובאמת נמצא של נשק מתחת למיטה, מדים, ציוד לחימה, דגלים של פת"ח ועוד", סיפר לביא בפוסט שפרסם.

פוסט שפרסם החלל מאור לביא לפני שנפל בעזה, בו הוא מחפש של בעליהם של חנוכה שמצא בשג'אעיה.. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פוסט שפרסם החלל מאור לביא לפני שנפל בעזה, בו הוא מחפש של בעליהם של חנוכה שמצא בשג'אעיה./תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"בין כל ההריסות של חדר השינה ביצבצה לה החנוכיה הזאת בשידה ליד המיטה", הוא כתב, "אשמח להחזיר אותה לבעליה. לפי תחושת הבטן שלי היא נגנבה בשבת השחורה. כמובן שזכינו להדליק איתה את הנר השביעי והשמיני בתוך שג'אעיה". הפוסט של מאור לביא הפך ויראלי והוא הספיק גם להקליט ראיון בנושא עבור רשת "כאן ב'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully