וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: אלישע יהונתן לובר ויוסף גיטרץ נפלו בקרב בעזה

עודכן לאחרונה: 26.12.2023 / 8:46

שני חיילי המילואים מחטיבה 179 נפלו אתמול בקרב בדרום הרצועה. בנוסף נפצעו ארבעה לוחמים באורח קשה בקרבות. לובר הותיר אחריו אישה וילד בן עשרה חודשים, ששעתיים לפני מות אביו צולם בסרטון מרגש. בתחילת השנה, בני דודו של לובר נרצחו בפיגוע הירי בחווארה

רן דנקר מבצע את השיר "הללויה" בהלוויתה של סמלת רוני אשל. 12 בנובמבר 2023/אורי סלע

דובר צה"ל התיר היום (שלישי) לפרסום כי סמ"ר במיל' אלישע יהונתן לובר (24) מיצהר שבשומרון ורס"ל במיל' יוסף גיטרץ (25) מתל אביב נפלו בקרבות ברצועת עזה. השניים היו לוחמים בחטיבה 179, אלישע יהונתן בגדוד 8104 ויוסף בגדוד 7029.

לובר נהרג בהיתקלות עם מחבלים, וגיטרץ נפל כתוצאה מפגיעת טיל נ"ט. בנוסף נפצעו אתמול שני לוחמים וקצין מעוצבת סער מגולן (7) כתוצאה מפגיעת פצמ"ר בדרום הרצועה. לוחם מילואים נוסף נפצע קשה בקרב בצפון הרצועה.

רס"ל (במיל') יוסף גיטרץ, מתל אביב, לוחם שריון בגדוד 7029, עוצבת ראם (179), נפל בקרב בדרום רצועת עזה, בן 25 בנופלו.. דובר צה"ל
רס"ל (במיל') יוסף גיטרץ/דובר צה"ל

לובר בן ה-24 הותיר אחריו את רעייתו אביה, בנו בן העשרה חודשים, שני הוריו ושמונת אחיו. בפברואר, בני דודו של לובר, הלל ויגל יניב, נרצחו בפיגוע הירי בחווארה. לובר, שהיה אברך בישיבת "רועה ישראל" שימש כרכז הנוער ביישוב. לפני מותו, כתב לנערים אותם ליווה: "מבסוט מכם על ההתנדבות. חולה עליכם, בטוח שאתם מתגעגעים", והוסיף: "תתפללו עלי". הוא הספיק "לפגוש" את בנו בשיחת וידאו שקיים משטח הלחימה. אביו, חגי לובר, פרסם את התיעוד המרגש שעתיים לפני מות בנו. "תראו מה קורה כשהנכד שלי רואה את אבא שלו בטלפון, לאחר שלא פגש אותו שבועות ארוכים", כתב.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
סמ"ר (במיל') אלישע יהונתן לובר. 26 בדצמבר 2023. דובר צה"ל
סמ"ר (במיל') אלישע יהונתן לובר/דובר צה"ל

לאחר שהתבשר כי בנו נפל בלחימה, ציווה חגי על "יום של אחדות" לזכרו: "אנא אל תכתבו ואל תשדרו שום דבר של מחלוקת. הבליטו את הטוב בעם הנפלא שלנו, שיהונתן היה גאה להילחם בשבילו. יום אחד של אחדות ודיבורים טובים, יהונתן כל כך יהיה שמח למעלה".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ספד ללובר, שגדל בבית אל: "יהונתן נפל מות גיבורים בהגנה על מדינת ישראל. יהונתן היה מתנדב ורק החל את חייו הצעירים עם אשתו אביה. הלב נשבר לחשוב על הבן שלא יכיר את אביו".

ראש המועצה המקומית בית אל, שי אלון: "תושבי בית אל מבכים על נפילתו של הלוחם אלישע יהונתן לובר הי"ד בקרב ברצועת עזה. ליבנו עם אובדנה הכבד מכל של משפחתו עם היוודע הבשורה המרה. 'הרנינו גוים עמו כי דם עבדיו יקום ונקם ישיב לצריו וכיפר אדמתו עמו'. אנחנו נמשיך להיאבק ולהילחם כדי שמטרות המלחמה יושגו במלואן. נפילתו של יהונתן הי"ד לא תהיה לשווא ורק ניצחון מוחץ, מוחלט וברור ירגיע אותנו. מיטב בנינו מוסרים את נפשם למען העם והארץ ועלינו להיות ראויים להם, להקרבה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully