וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של אמילי בת ה-9 שחזרה מהשבי: "היא החלה לשיר ולרקוד, קולה מתחזק"

עודכן לאחרונה: 25.12.2023 / 12:09

אמילי הנד חזרה לשמוע את הזמרת האהובה עליה ביונסה, לחייך ולצחוק - כך סיפר אביה תומאס לתקשורת הבריטית, 4 שבועות לאחר שחרורה משבי חמאס. "היא תחווה את חג המולד הטוב ביותר אי-פעם", הצהיר וסיפר, "אמרו לה 'את הגיבורה שלנו' והיא שאלה אותי, 'איך הם מכירים אותי?'"

אמילי הנד פוגשת באביה לראשונה לאחר שחרורה/דובר צה"ל

תומאס הנד, אביה של אמילי בת ה-9 ששוחררה לפני 4 שבועות משבי חמאס, שיתף בריאיון לעיתון ה"מירור" הבריטי על שיפור במצבה. "אמילי החלה לשיר ולרקוד לצלילי שיריה של ביונסה - הזמרת האהובה עליה ביותר, קולה מתחזק. היא מחייכת כל היום, צוחקת מתבדחת ורוקדת מעט", סיפר.

כשנשאל על תוכניות לחג המולד, תומאס הצהיר שהוא רוצה שבתו תחווה את החג "הטוב ביותר אי-פעם". הוא אמר שהיא תקבל מספר כפול מהרגיל של מתנות, כדי לחגוג גם את יום הולדתה התשיעי, שחל כשהיא עדיין הייתה בשבי.

הוא סיפר כי בתו עדיין מתרגלת לפרסום סביב שחרורה. במהלך הליכה על החוף, ישראלי אמר לאמילי: "את הגיבורה שלנו". הבת המבולבלת שאלה את אביה, "איך הם מכירים אותי?".

אמילי הנד ששוחררה משבי חמאס בפגישה עם אביה במעבר כרם שלום. דובר צה"ל
אמילי הנד ואביה תומאס/דובר צה"ל

אחרי ששוחררה מהשבי סיפר אביה לעיתון ה"סאן" הבריטי על הקושי שלה לדבר. "היא הייתה ילדה שמחה ורועשת, ועכשיו היא לוחשת", הוא סיפר בריאיון שפורסם בעמוד הראשי של העיתון תחת הכותרת: "הם גנבו את הקול שלה".

הוא חשף כי הדבר הראשון שהיא ביקשה אחרי שחרורה היה הטלפון שלו - כדי שהיא תוכל לצפות בסרטון של הזמרת האהובה עליה, ביונסה. לדבריו של תומאס, הוא יעשה "כל מה שצריך כדי להחזיר את אמילי למקום שבו הייתה, המשיך. הלחיים השמנמנות שלה אולי נעלמו, אבל היא שוב מחייכת עכשיו, היא בטוחה. זו הולכת להיות דרך ארוכה, אבל נגיע לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully