וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיכת דנמרק תועדה בוכה לאחר שפורסמו תמונות הבגידה של הנסיך

26.12.2023 / 0:02

הנסיכה מארי פרסמה הודעה אניגמטית על 'הפנים הרבות של הבדידות' על רקע שמועות (ותמונות) שבעלה הנסיך פרדריק בילה לפחות לילה אחד עם אשת חברה מקסיקנית זוהרת

האם נסיך דנמרק בוגד בנסיכה עם אשת חברה מקסיקנית?/@hrhgossip

האם משהו רקוב ממלכת דנמרק? מארי נסיכת דנמרק נצפתה כשהיא מזילה דמעות - שעות ספורות לאחר ששיתפה ברשת פוסט אניגמטי על "הבדידות" שלה, על רקע גל שמועות על בגידה של בעלה בה. בת המלוכה ילידת אוסטרליה נראתה נרגשת כשנפרדה מחברים יחד עם בעלה יורש העצר, נסיך הכתר פרדריק, וילדיהם. בני המלוכה הדנים ביקרו בימים האחרונים גם באוסטרליה וגם בניו זילנד עם שלושת ילדיהם בחופשה שלפני חג המולד.

הפרידה הדומעת הגיעה שעות ספורות לאחר שמארי שיתפה הודעה קריפטית באינסטגרם - שבועות ספורים לאחר שהחל גל שמועות אכזריות על כך שהנסיך בוגד בנסיכה - עם תמונות המוכיחות זאת.

הרומן בין הנסיך פרדריק לבין אשת החברה המקסיקנית ג'נובה קזנובה נחשף לפני חודש בכלי התקשורת הספרדי Lecturas, שפרסם תמונות של הנסיך וקזנובה, מתחרה לשעבר במאסטרשף המקסיקני, מבלים יום שלם יחד במדריד. הם נצפו מסתובבים בפארק בואן רטירו, נהנים מתערוכה של פיקאסו ויוצאים יחד לארוחת ערב.

פרדריק, נסיך הכתר של דנמרק ואשתו הנסיכה מארי. GettyImages
פרדריק, נסיך הכתר של דנמרק ואשתו הנסיכה מארי/GettyImages

בהודעה אישית בחשבון האינסטגרם שהוקם עבור ארגון הצדקה של קרן מארי, שמטרתה להילחם בבידוד חברתי, היא כתבה באופן מסתורי: "הזמן הוא דבר מוזר. ככל שעברת יותר שנים, כך נראה שהשנה הבאה עוברת מהר יותר. במקביל, אתה הופך מודע יותר ויותר לכמה יקר כל רגע - וכל שנה".

היא הוסיפה: "עכשיו חג המולד בפתח. בקרן מארי נסגור בקרוב את 2023 ונצא לחופשת חג המולד עם הכרת תודה על כל מה שאנחנו בני האדם יכולים לעשות כשאנחנו עושים את זה ביחד. אנחנו צריכים אחד את השני אם אנחנו רוצים להצליח . וזה לא תקף רק לחיי העבודה ולאלה מאתנו שפועלים למאבק בבידוד חברתי. זה תקף לכולנו. אנשים צריכים אנשים. איחולים חמים ביותר לחג שמח ושנה טובה".

עוד צרות בבתי מלוכה
סקנדל מלכותי: "המלכה לטיסיה בגדה במלך פליפה וניהלה רומן עם גיסה לעתיד"

משפיענית רשת בת 19 עשויה להפוך למלכת איטליה - למרות שהתואר לא קיים

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ההודעה של המלכה

הדמעות

לאחר פרסום התמונות וההאשמות בניהול רומן קזנובה בת ה-47, הכחישה ואמרה כי "התמונות לא מוכיחות כלום" וכי היא והנסיך רק "חברים". "אני רוצה להבהיר שאין לי שום קשר איתו, כפי שחלק טוענים", אמרה. "חוץ מאלה שרוצים לעוות את התמונות ולראות בהן משהו, כשאין בהן כלום. יש לנו חברים משותפים ואני לא מתכוונת לספר מי החברים שלי".

האישה האחרת

אשת החברה המקסיקנית ג''נובה קזנובה. GettyImages
אשת החברה המקסיקנית ג''נובה קזנובה/GettyImages

והתמונות שמוכיחות את הרומן?

@dailymailau Photos of Crown Prince Frederick of Denmark and Mexican socialite Genoveva Casanova on a nightout without Crown Princess Mary have emerged ? #royalscandals #princefrederick #crownprincefrederik #danishroyalfamily #princessmaryofdenmark #australia #dailymailupdates #dailymailaustralia ♬ original sound - Daily Mail Australia

על פי טענות מקורביה של קזנובה הנסיך תכנן את הטיול לספרד כדי ליהנות מתערוכות אמנות ולצפות בריקודי פלמנקו. הוא תכנן להגיע לתערוכה של פיקאסו עם חבר משותף שלו עם קזנובה. ברגע האחרון החבר לא היה מסוגל ללכת ולפי הדיווחים הוא ביקש ממנה להשתתף במקומו. לאחר ביקור בתערוכה במוזיאון השניים צעדו דרך הפארק לפני שהחליטו ללכת יחד לארוחת ערב.

דובר מטעם הארמון מסר לתקשורת הדנית שהם "לא מגיבים על שמועות או על רמיזות". וקזנובה הוסיפה שהוא "מכחישה מכל וכל את הדיווחים המצביעים על מערכת יחסים רומנטית בין הנסיך פרדריק לביני. כל אמירה מהסוג הזה לא רק חסרת אמת לחלוטין אלא היא גם מצג שווא שמעוות את העובדות בצורה זדונית. זה כבר בידי עורכי הדין שלי, שידאגו לצעדים הרלוונטיים כדי להגן על זכותי לכבוד, לאמת ולפרטיות".

מארי הכירה את בעלה לעתיד בשנת 2000 בבר בסידני במהלך המשחקים האולימפיים. הנסיכה לעתיד לא זיהתה את הזר החתיך שהציג את עצמו בתור 'פרד' ונתנה לו את מספר הטלפון שלה. מאוחר יותר הוא סיפר שהרגיש שהיא 'חברת הנפש' שלו מאותו מפגש ראשון. הם התחתנו ב-2004 בטקס מפואר ויש להם שני בנים ושתי בנות - הנסיך כריסטיאן, הנסיכה איזבלה והתאומים הנסיך וינסנט והנסיכה ג'וזפין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully