וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני תושבי המרכז הואשמו בגניבת רכבים של נרצחים בטבח ביישובי העוטף

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 14:56

השניים, כבני 30 ו-40 מחולון ומושב ברקת, ניסו לגנוב מספר כלי רכב מקיבוץ בארי בזמן שפעלו במסווה של מתנדבים, שהגיעו לסייע לוגיסטית במהלך הלחימה באזור. את הרכבים ניסו להעביר לשטחי הרשות הפלסטינית

בווידאו: קצינת המשטרה האחראית על השבת הציוד האישי למשפחות החללים והניצולים בטבח של ה-7 באוקטובר/צילום: שלומי הלר

שני תושבי המרכז הואשמו היום (ראשון) במעורבות בגניבת רכבים השייכים למשפחות שפונו מיישובי העוטף, וכן של הנרצחים בטבח ב-7 באוקטובר. על פי כתב האישום, השניים פעלו במסווה של מתנדבים שהגיעו לאזור הלחימה, ושם הם ניסו לגנוב את הרכבים ולהעבירם לשטחי הרשות הפלסטינית.

מכתב האישום עלה כי השניים, תושבי העיר חולון ומושב ברקת, בשנות ה-30 וה-40 לחייהם, פעלו במסווה של מתנדבים כחלק מפעילות שמטרתה לסייע לחיילים ולאזרחים במשימות לוגיסטיות שונות, שכללו בין היתר, העברת ציוד וגרירת רכבי מחבלים שנותרו בשטח יישובי העוטף.

כתב אישום נגד 2 נאשמים המעורבים בגניבת רכבים שהיו בחזקת  משפחות שפונו מיישובי העוטף ושחלקן נרצחו על ידי  חמאס. דוברות משטרת ישראל
הנאשמים פעלו במסווה של מתנדבים בשטח הלחימה. הרכבים אותם ניסו לגנוב/דוברות משטרת ישראל

במהלך פעילות זו ניסו השניים לגנוב רכבים שנותרו בשטח קיבוץ בארי, ולהעבירם לשטחי הרשות הפלסטינית, תוך ניצול פעילותם באזור וניצול הגישה שניתנה להם להיכנס לתוך שטח צבאי סגור. השניים אף הסתייעו לצורך זאת במתנדבים נוספים, שפעלו ללא ידיעה על כוונתם.

את הרכבים הגנובים העמיסו השניים על גבי משאית גרר, שהיתה בבעלות חברת גרירה של אחד מהם. הם גנבו חמישה רכבים שהיו שייכים למשפחות שפונו מבארי.

עוד בוואלה!

דיווח: מצרים פועלת להפוגה חדשה בלחימה תמורת שחרור 40 חטופים

לכתבה המלאה
כתב אישום נגד 2 נאשמים המעורבים בגניבת רכבים שהיו בחזקת  משפחות שפונו מיישובי העוטף ושחלקן נרצחו על ידי  חמאס. דוברות משטרת ישראל
את הרכבים העמיסו על גרר שהיה בבעלות אחד מהם. שוטרים בפעילות המעצר/דוברות משטרת ישראל

השניים נעצרו בסוף נובמבר על ידי כוחות המשטרה ומג"ב, לאחר שדווח על גניבת מספר כלי רכב מיישובי העוטף במהלך הלחימה באוקטובר. עם סיום חקירתם הוגש נגדם כתב האישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים. כמו כן הוגשה בקשת חילוט משאית גרר ורכב נוסף, שעל פי החשד שימשו אותם בביצוע העבירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully