וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות הכוונה מודיעינית ותקיפות מדויקות: כך חוסלו בכירי המערך האווירי של חמאס

עודכן לאחרונה: 20.12.2023 / 17:22

כבר בתחילת המלחמה הושמדה מערכת גילוי כלי טיס שפיתח חמאס במשך שנים. המערכת הוחבאה בתוך דודי מים על גגות בתי אזרחים ברצועה, במטרה לזהות ולעקוב אחר כלי טיס של צה"ל. בנוסף סיכל צה"ל חוליות רחפנים, לפני שהספיקו להוציא לפועל פגיעה בלוחמים

בווידאו: תיעוד חיסול בכירי המערך האווירי של חמאס. 20.12.23/דו"צ

כוחות חיל האוויר סיכלו מתחילת הלחימה בכירים ופעילים רבים מהמערך האווירי של חמאס, ופגעו משמעותית ביכולותיו. בנוסף סוכלו חוליות טיל זעיר קרקע אוויר, חוליות כלי טיס בלתי מאוישים וחוליות רחפנים, לפני שהספיקו להוציא לפועל פגיעה בכוחות צה"ל.

לכל העדכונים מהיום ה-75 למלחמה

בתחילת המלחמה הושמדה מערכת גילוי כלי טיס שפיתח חמאס במשך שנים. המערכת הוחבאה בתוך דודי מים על גגות בתי אזרחים ברצועה, במטרה לזהות ולעקוב אחר כלי טיס של צה"ל. בכך, חיל-האוויר, בשיתוף אגף המודיעין ושב"כ, שללו מחמאס את יכולתו לייצר תמונת שמיים רחבה.

תיעוד חיסול בכירי המערך האווירי של חמאס. דובר צה"ל
תיעוד חיסול בכירי המערך האווירי של חמאס/דובר צה"ל

מצה"ל נמסר כי "להק המודיעין של חיל-האוויר פועל לשמירת העליונות האווירית בכלל הגזרות והגנה על שמי מדינת ישראל. להק המודיעין בשיתוף אגף המודיעין ייצרו מאות מטרות שונות בזירה הדרומית ביניהן מחסני אמל"ח, דירות מסתור ודירות מבצעיות של בכירי המערך האווירי של ארגון הטרור חמאס, אשר נתקפו על ידי חיל-האוויר.

"בנוסף, מודיעין מדויק הביא לזיהוי ולתקיפה בזמן אמת של עשרות עמדות משגר אשר כיוונו טילים לתוך שטח הרצועה במטרה לפגוע בכוחות המתמרנים, ונתקפו עשרות עמדות שיגור כטב"ם אשר הוצבו על גגות בתי אזרחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully