וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של החטוף בסרטון חמאס: "אבא שלי לא יחזיק מעמד הרבה, אם נחכה לא נראה אותם בחיים"

עודכן לאחרונה: 19.12.2023 / 15:43

נעם, בתו של חיים פרי בן ה-79, שיתפה בתחושות שעלו מאות החיים מאביה: "יש התרגשות והקלה, אבל גם כאב - רואים שהוא לא בסדר", אמרה בריאיון ל-103FM. "הוא בתנאים קשים, אחרים חולים ופצועים. אני מצפה מהממשלה לקבל החלטות אמיצות, לשחרר כמה שיותר אנשים, כמה שיותר מהר"

בווידאו: משפחות החטופים בשער הקריה בדרישה למתווה ישראלי לשחרור החטופים/ניב אהרונסון

נעם פרי, בתו של חיים פרי בן ה-79 שנחטף לרצועת עזה ותיעוד שלו מהשבי פורסם אתמול בסרטון תעמולה של חמאס, שיתפה הבוקר (שלישי) בהרגשות מאות החיים מאביה: "התחושה היא של הקלה וכאב יחד. יש התרגשות מעצם זה שרואים אותו ולדעת שהוא בחיים", אמרה בריאיון ל-103FM, "המחשבה השנייה זה איך הוא נראה ומה מצבו. הוא איש חזק, גדול ואופטימי, אבל רואים בסרטון שהוא לא בסדר. הוא לא יחזיק מעמד שם עוד הרבה".

"איש כמו אבא שלי, נמצא 74 יום בשבי, בתנאים קשים, במנהרות. גם אחרים, חולים ופצועים", הוסיפה פרי. "אני מצפה מהקבינט ומהממשלה לפעול ולקבל החלטות אמיצות. צריך להתקדם עם זה ולהוציא כמה שיותר אנשים, כמה שיותר מהר - המשמעות של לחכות היא שאנחנו לא נראה אותם בחיים".

בסרטון התעמולה שפורסם אתמול, הופיע פרי יחד עם שני החטופים יורם מצגר בן ה-80 ועמירם קופר בן ה-85. שלושתם התייחסו למחלותיהם הכרוניות וכן לחלקם בהקמת מדינת ישראל - תחת הבקשה לשחררם ועל רקע השיר "אל תשליכוני לעת זקנה", המשפט בו גם חתם את דבריו פרי, ברוח הלחץ שמעוניין חמאס לעורר.

הקשיבו לדבריה של נעם פרי בריאיון:

סרטון בו נראים 3 חטופים ישראליים בשבי חמאס. 18.12.23. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
סרטון בו נראים 3 חטופים ישראליים בשבי חמאס. 18.12.23/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

השלושה הם חברי הקיבוץ ניר עוז. פרי הוא יזם ופעיל שלום שתרם בפעילותו לפיתוח תחום התרבות והאמנות בנגב המערבי. הוא אב לחמישה ילדים וסב ל-13 נכדים. אשתו, אסנת, היא יו"ר דירקטוריון הקיבוץ שניצלה מהטבח לאחר שלדבריה בעלה הציל את חייה באירועי הטרור של 7 באוקטובר.

קופר, ממקימי הקיבוץ, הינו כלכלן ומשורר. הוא אב לשלושה ילדים וסב לתשעה נכדים. אשתו, נורית בת ה-79, נחטפה אף היא לעזה ושוחררה בסוף חודש אוקטובר.

מצגר, שעבד במפעל נירלט ובשנים האחרונות במוסך, הינו חבר יקב הקיבוץ. הוא אב לשלושה בנים וסב לשבעה נכדים. אשתו, תמי מצגר בת ה-78, נחטפה אף היא לעזה ושוחררה במסגרת הפעימה החמישית לשחרור חטופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully