וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקדיש העצוב של האבא: לידור יוסף קרואני הובא למנוחות

עודכן לאחרונה: 19.12.2023 / 8:31

רס"ל (מיל') לידור יוסף קרואני, לוחם בגדוד הנדסה 8163 שנפל בקרבות בצפון רצועת עזה, הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי באילת, כשאלפים מלווים אותו בדרכו האחרונה. "בחייו ובמותו ייצג את הטוב והיפה שבאדם ובעם שלנו"

רס"ל (במיל') לידור יוסף קרואני, מאילת, לוחם בגדוד הנדסה 8163, פיקוד הדרום, נפל בקרב ברצועת עזה, בן 23 בנופלו.. דובר צה"ל
צנוע עם חיוך כובש. רס"ל (במיל') לידור יוסף קרואני, שנפל בעזה/דובר צה"ל

רס"ל (מיל') לידור יוסף קרואני, לוחם בגדוד הנדסה 8163 שנפל בקרבות בצפון רצועת עזה, הובא הערב (שני) למנוחות. לידור יוסף קרואני נטמן בחלקה הצבאית בבית העלמין באילת, כשאלפי תושבי העיר באו לחלוק כבוד אחרון ולהצדיע לו.

אביו של לידור, צבי קרואני הקריא עליו קדיש. לאחר מכן, ספדו לו סא"ל נועם זרד, מפקד הגדוד בו שירת לידור, האם נילי קרואני, האחות ליהיא קרואני, בת זוגו של לידור - רחלי אבחליקוב, אחותו ליאור אוחיון, בת הדודה שירלי קרואני ועמית מגידיש נציג החברים.

הלוויתו של רס"ל (במיל') לידור יוסף קרואני.. עריית אילת, אתר רשמי
"היה אהוב על כולם". הלוויתו של לידור יוסף קרואני/אתר רשמי, עריית אילת

מטעם העירייה נשאו דברים ראש העיר אלי לנקרי, ראש המועצה האזורית חבל אילות חנן גינת, רב הישיבה התיכונית הרב שמואל שפירא ורב הישיבה באר תחיה הרב יוני הרוש. כול הסופדים סיפרו על חיוכו הכובש שך לידור, על טוב לבו, על אהבת האדם שבו, על צניעותו, על אהבת הארץ ועל מידותיו הטובות.

"לידור יוסף, מטובי בנינו, בן זקונים לצביקה ונילי, אח, נכד, דוד, בן זוג וחבר אהוב, שגדל על ערכי התורה לצד אהבת העם והארץ, טייל לאורכה ולרוחבה והיה אהוב על כולם", סיפר ראש העיר אלי לנקרי, "לאחר 7 באוקטובר, כשבני העוולה חירבו את האדמה שבה נולד, התייצב לידור למילואים לצד חבריו, גיבורי התהילה, ויחד עם רעיו נלחם בגבורה אדירה על הזכות שלנו לחיות בביטחון במדינה היהודית היחידה שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הלוויתו של רס"ל (במיל') לידור יוסף קרואני.. עריית אילת, אתר רשמי
אלפים באו לחלוק לו כבוד אחרון. הלוויתו של לידור יוסף קרואני/אתר רשמי, עריית אילת

למשפחה אמר ראש העיר כי "אין מילים בפינו לנחם או להקל על כאבכם. דעו לכם שעם שלם עומד מאחוריכם, מחבק אתכם וחולק איתכם את הכאב העצום על הבן, האח, הנכד והדוד הגיבור שלכם, סמל ומופת לגבורה ולמסירות נפש, שבחייו ובמותו ייצג את הטוב והיפה שבאדם ובעם שלנו. אנו מבכים את נופלו ונושאים תפילה שנהיה ראויים למסירות נפשו, לעוז רוחו ולקורבנו. יהי זכרו של לידור יוסף חרוט ונצור בלב האומה".

זרים הונחו על ידי סא"ל נועם זרד, זר יד לבנים הניח יו"ר יד לבנים באילת מיקי ירקוני. את זר המשפחה הניחה האם נילי קרואני. לאחר הנחת הזרים בוצע ירי כבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully