וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסר ברור לחמאס": לוחמי גולני השמידו את הכיכר שמפאר את אסון הנגמ"ש

עודכן לאחרונה: 18.12.2023 / 23:06

לוחמי גולני השמידו היום את "כיכר פלסטין", הכיכר בו שוחררו החטופים לידי הצלב האדום. אחרי מבצע צוק איתן הוצב בכיכר שמהלל פסל ובו יד גדולה האוחזת בדסקית של אורון שאול, שגופתו נחטפה בידי חמאס. "נגיע לכל מקום שבו פסל כזה יוקם ונשמיד אותו"

לוחמי גולני השתלטו והשמידו את כיכר פלסטין בשג׳עייה בה חמאס הקים פסל המפאר את אסון הנגמ"ש/דובר צה"ל

לוחמי גולני השמידו היום (שני) את "כיכר פלסטין", כיכר מרכזית בשכונת שג'אעיה בעזה, שבה שוחררו החטופים לידי הצלב האדום, ושבסמוך אליה מוצב "פסל הדיסקיות" הנודע, המפאר את אסון הנגמ"ש של צה"ל בשכונה במהלך מבצע צוק איתן. "בכל מקום שבו פסל כזה יוקם, אנחנו נגיע ונשמיד אותו", נמסר מצה"ל.

לוחמי גולני השתלטו והשמידו את כיכר פלסטין בשג׳עייה בה חמאס הקים פסל המפאר את אסון הנגמ"ש ובה שוחררו חטופים. 18 בדצמבר 2023. דובר צה"ל
הכיכר לאחר שנכבשה על ידי לוחמי גולני/דובר צה"ל

"כיכר פלסטין" הוא שמו של הכיכר שבו השתמש חמאס לשחרור החטופים הישראלים לידי הצלב האדום בחודש שעבר. בצילומי השחרור, נראים החטופים מועברים לידי כוחות הצלב האדום כשמאות פלסטינים במקום, מצלמים אותם וצועקים לעברם.

בכיכר ממוקם גם "פסל הדיסקיות". לאחר מבצע "צוק איתן", הקים חמאס את הכיכר, בשם "כיכר הניצחון" בשכונת שג'אעיה. באמצע בהכיכר הוקם פסל המציג אגרוף שיוצא מנגמ"ש ומחזיק בשלוש דסקיות. על אחת הדסקיות, כתוב שמו של הלוחם אורון שאול שגופתו מוחזקת בידי חמאס.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
כיכר פלסטין בשג׳עייה בה חמאס הקים פסל המפאר את אסון הנגמ"ש וממנה שוחררו חטופים. 18 בדצמבר 2023. דובר צה"ל
הכיכר לפני שנהרס/דובר צה"ל
סמ"ר אורון שאול שנהרג במהלך מבצע צוק איתן בעזה. באדיבות המשפחה
סמ"ר אורון שאול, שגופתו נחטפה בידי חמאס במהלך מבצע צוק איתן/באדיבות המשפחה

היום הגיעו לכיכר כוחות של חטיבה 188 יחד עם גדוד 13 של גולני. הכוחות השתלטו על הכיכר והשמידו את הפסל. "אנחנו כאן במקום שבו ארגון הטרור חמאס הקימו פסל המפאר את האסון שקרה לגדוד בצוק איתן", אמר מפקד גדוד 13, "אנחנו שולחים מסר ברור לחמאס: לכל מקום בו פסל כזה יוקם אנחנו נגיע ונשמיד אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully