וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבסיס האימונים - לתוך הקרבות העזים בעזה: גבורת קציני גולני שנפלו בשג'אעיה

עודכן לאחרונה: 17.12.2023 / 15:59

רס"ן משה בר-און ורס"ן רועי מלדסי רק סיימו הליך ההכשרה לחייליהם, ומיד אחר כך נשלחו להילחם ברצועה. בבוקר נפילתו איתר בר-און אמצעי לחימה רבים, מפות, מתחם לחימה ששימש את מחבלי החמאס ופיר מנהרה. מלדסי איתר עם חייליו מידע מודיעיני בגינה נסתרת בבית מחבל

בווידאו: רב-סרן משה בר-און ז״ל סוקר על הישגי פלוגתו למפקד אוגדה 36, תת-אלוף דדו בר כליפא ימים ספורים לפני שנפל/דובר צה"ל

רס"ן משה בר-און, מפקד פלוגה בגדוד 51 ורס"ן רועי מלדסי, מפקד פלוגה בגדוד 13, סיימו את תהליך ההכשרה בבסיס האימונים של חטיבת גולני יחד עם לוחמיהם, והצטרפו לגדודים על מנת להשתתף בלחימה ברצועת עזה. פלוגות הלוחמים נלחמות בקרבות עיקשים ומביאות להצלחות מבצעיות רבות.

לכל העדכונים על המלחמה

מסע הכומתה של רב-סרן משה בר-און שהתבצע שבוע לפני הכניסה. דובר צה"ל
מסע הכומתה של רב-סרן משה בר-און שהתבצע שבוע לפני הכניסה/דובר צה"ל
מסע הכומתה של רב-סרן רועי מלדסי שהתבצע שבוע לפני הכניסה לרצועה. דובר צה"ל
מסע הכומתה של רב-סרן רועי מלדסי שהתבצע שבוע לפני הכניסה לרצועה/דובר צה"ל
מסע הכומתה של רב-סרן רועי מלדסי שהתבצע שבוע לפני הכניסה לרצועה. דובר צה"ל
מסע הכומתה של רב-סרן רועי מלדסי שהתבצע שבוע לפני הכניסה לרצועה/דובר צה"ל

בבוקר נפילתו איתר בר-און, יחד עם לוחמיו אמצעי לחימה רבים, מפות, מתחם לחימה ששימש את מחבלי החמאס ופיר מנהרה בבית מגורים של פעיל חמאס. אמצעי הלחימה הוחרמו ופיר המנהרה נוטרל. בנוסף, באותו הבוקר איתרו מלדסי ולוחמיו אמצעי לחימה וחומרי למידה ומודיעין של חמאס בגינה נסתרת בבית המגורים.

באותו הערב, כששמעו על ההיתקלות במבנה בשכונת שג'אעיה, קפץ מלדסי לנקודה יחד עם מפקד גדוד 13 ולוחמיו מהפלוגה, כדי לסייע בחילוץ הכוח שהותקל. מפקדי הפלוגות נלחמו בעוז ובאומץ, הובילו את חייליהם כשהם עומדים בראש. בהיתקלות זו נפלו גם מפקד חפ"ק מח"ט גולני, אל"מ יצחק בן-בשט, מפקד פלוגה ב-669, רס"ן בן שלי, מפקד מחלקה בגדוד 51, סרן ליאל חיו, לוחם ב-669, רס"ל רום הכט, סמל ערן אלוני וסמל אחיה דסקל, לוחמים בגדוד 51.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully