וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נגע בחלק מרקטה ונפצע קשה - המשטרה פרסמה אזהרה בעקבות המקרה

עודכן לאחרונה: 17.12.2023 / 13:12

המשטרה קראה שוב כי "חל איסור מוחלט לגעת, ללחוץ בחלקו הקדמי, להתקרב, להרים או לטלטל כל פריט רקטי או עצם בלתי מזוהה, מהחשש שהוא עלול להכיל חומר נפץ". על פי ההנחיות, אם נתקלים בחלק שיורט, יש להתרחק מהמקום ולהרחיק אחרים

בווידאו: נפילות באשקלון בעקבות מטח רקטות מרצועת עזה/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אבי רוקח

בעקבות מקרה שבו נפצע גבר במצב קשה לאחר בחלק מרקטה שיורטה וככל הנראה גרם לה להתפוצץ, המשטרה הזכירה היום (ראשון) שוב כי אין לגעת בחלקים של שיגורים. "חל איסור מוחלט לגעת, ללחוץ בחלקו הקדמי, להתקרב, להרים או לטלטל כל פריט רקטי או עצם בלתי מזוהה, מהחשש שהוא עלול להכיל חומר נפץ ויש בו סכנה ממשית לחיי אדם", נכתב באזהרת המשטרה. "יש להתרחק מהמקום, להרחיק אחרים ולדווח מיד למשטרה. כמו כן, הורים מתבקשים לקיים שיח בנושא עם ילדיהם ולהזהיר אותם מהסכנות".

לכל העדכונים על המלחמה

יירוטים של כיפת ברזל מעל אשקלון. Amir Cohen, רויטרס
יירוטי כיפת ברזל מעל אשקלון/רויטרס, Amir Cohen

כ-1,500 בני אדם נרצחו וכ-5,400 נפצעו במלחמה ובהסלמה בצפון. בשבת, 7 באוקטובר, אלפי מחבלים חדרו מהרצועה לישראל במתקפה משולבת וטבחו באזרחים, שוטרים וחיילים בשורה ארוכה של יישובים ובסיסים בדרום הארץ. בכמה מקומות נחשפו מעשי זוועה ואלימות מזעזעת כלפי הקורבנות. בין היתר, המחבלים רצחו יותר מ-250 בליינים בפסטיבל מוזיקה שנערך ברעים, הציתו בתים בכמה קיבוצים בעוטף עזה על יושביהם, והוציאו להורג אנשים מבוגרים, נשים וילדים.

המחבלים חטפו תושבים רבים לעזה, וביניהם קשישים, נשים וילדים - מחבלים הודו בחקירתם כי אלו היו חלק מההוראות אותן קיבלו לפני הפלישה לעוטף. עד כה שוחררו כ-100 חטופים, אך במקרים אחרים הושבו גופותיהם של ישראלים שנלקחו בשבי. בתגובה לאירועים, פתחה ישראל במלחמת "חרבות ברזל". במסגרת זאת, תקף צה"ל יעדים בעזה. בתוך כך, התעוררה מתיחות גם בגבול הצפון: טילי נ"ט שוגרו מלבנון לעבר מוצבים בצפון - צה"ל סיכל כמה ניסיונות נוספים של חוליות מחבלים לירות לעבר ישראל ותקף כמה עמדות של חיזבאללה, שלקח אחריות על הירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully