וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחריב את כל נכסיו: צה"ל השמיד בית נוסף של סינוואר בחאן יונס

עודכן לאחרונה: 17.12.2023 / 14:26

כוחות חטיבה 7 פשטו על בתי הנופש של בכירי חמאס, ביניהם מנהיג ארגון הטרור. בנוסף, השיגו שליטה על אחת הכיכרות בעיר. במהלך השבוע הם חשפו 30 פירי מנהרות, הרגו מחבלים ואיתרו אמצעי לחימה ומידע מודיעיני רב

בווידאו: כוחות חטיבה 7 פרצו את הדרך לחאן יונס, פשטו על משרדו של מח״ט חאן יונס/דובר צה"ל

דובר צה"ל הודיע היום (ראשון) כי כוחות חטיבה 7 פשטו על בתי הנופש של בכירי חמאס, ביניהם מנהיג ארגון הטרור יחיא סינוואר. החיילים, שעדיין נמצאים באזור חאן יונס, פשטו גם על לשכתו של מפקד חטיבת חאן יונס ועל תשתיות טרור ותת-קרקע באזור, הגיעו לכיכר "בני סוהילה" המרכזית בלב העיר והשיגו עליה שליטה.

לכל העדכונים על המלחמה

לחימת צוות הקרב של חטיבה 7 בחאן יונס. דובר צה"ל
פעילות צה"ל ברצועה/דובר צה"ל

במהלך הקרבות בשבוע האחרון חשפו לוחמי החטיבה 30 פירי מנהרות, וחיסלו מחבלים רבים, חלקם על ידי ירי טנקים. בנוסף, תקפו והשמידו עשרות עמדות נ"ט ועמדות תצפית, החרימו אמצעי לחימה מסוג רימונים, RPG ואיתרו אמצעי מודיעין רבים כמו טלפונים, מחשבים ועלוני הנחיות לטרור. מפקד החטיבה, אל"מ אלעד צורי, סיפר כי הכוחות מצאו מצלמה של אחד המחבלים שחדרו לישראל ב-7 באוקטובר. "מקווה שהמחבל שזה שלו מת", אמר.

מעבר לכך, לוחמי צוות הקרב פשטו על מוצב חמאס של גדוד "דיר אל באלח", והחרימו אמצעי מודיעין וספרי הדרכה צבאיים של ארגון הטרור חמאס. כמו כן, פשטו הלוחמים על דירת מחבל נוח'בה ואיתרו בביתו אמצעי לחימה, אמצעי שליטה וציוד ימי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully