וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: קרוב למחצית מהישראלים חושבים שנתניהו לא מתנהל נכון מול ביידן

לפי התוצאות סקר מעריב, 43% מהמשיבים התנגדו להתנהלותו של רה"מ, לעומת 36% שהביעו תמיכה. מרבית המתנגדים הצביעו בבחירות האחרונות לגוש המרכז-שמאל, לעומת רוב תומכים בקרב מצביעי הליכוד. בנוסף, מגמת ההיחלשות של הקואליציה נמשכת - והאופוזיציה מתחזקת ל-72 מנדטים

בוידאו: ביידן נפגש עם נתניהו: "נדון על הנושאים הקשים - כמו שמירה על הערכים הדמוקרטיים"/לעמ

קרוב למחצית מהישראלים חושבים שראש הממשלה בנימין נתניהו מתנהל באופן לא נכון מול הנשיא האמריקני ג'ו ביידן, בכל הנוגע למלחמה בעזה - כך לפי סקר מעריב שפורסם היום (שישי). כ-43% מהמשיבים התנגדו להתנהלותו של נתניהו, לעומת 36% שהביעו תמיכה. על פי ההתפלגות הפוליטית של המצביעים, מרבית המתנגדים הצביעו בבחירות האחרונות למחנה הממלכתי ויש עתיד, לעומת רוב תומכים בקרב מצביעי הליכוד.

בתוך כך, על פי הסקר, מגמת ההיחלשות של הקואליציה נמשכת, ואילו הבחירות היו נערכות היום, היא תאבד מנדט נוסף לאופוזיציה - שעומדת על 72 מנדטים. שיעורי התמיכה לראשות הממשלה נותרו זהים לסקר מהשבוע שעבר: 51% מהמשיבים רואים את בני גנץ כמועמד המתאים לתפקיד, לעומת 31% שתומכים בהמשך כהונתו של נתניהו.

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, ראש הממשלה בנימין נתניהו. יונתן זינדל/פלאש 90, Anna Moneymaker/Getty Images, עיבוד תמונה
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, ראש הממשלה בנימין נתניהו/עיבוד תמונה, יונתן זינדל/פלאש 90, Anna Moneymaker/Getty Images

תוצאות הסקר:

  • 43% מהמשיבים טענו כי נתניהו לא מתנהל נכון מול ביידן בכל הנוגע למלחמת חרבות ברזל
  • 36% מהמשיבים טענו כי נתניהו מתנהל נכון מול ביידן בכל הנוגע למלחמה
  • 18% מהמשיבים טענו כי אין להם עמדה בנושא
  • בקרב מצביעי הליכוד, 63% מהמשיבים טענו כי נתניהו מתנהל נכון מול ביידן בכל הנוגע למלחמה, 12% מהמשיבים טענו כי נתניהו לא מתנהל נכון מול ביידן בכל הנוגע למלחמה ו-25% מהמשיבים טענו כי אין להם עמדה בנושא.
  • בקרב מצביעי המחנה הממלכתי, 95% מהמשיבים טענו כי נתניהו לא מתנהל נכון מול ביידן בכל הנוגע למלחמה, 17% מהמשיבים טענו כי נתניהו מתנהל נכון מול ביידן בכל הנוגע למלחמה ו-5% מהמשיבים טענו כי אין להם עמדה בנושא.
  • בקרב מצביעי יש עתיד, 68% מהמשיבים טענו כי נתניהו לא מתנהל נכון מול ביידן בכל הנוגע למלחמה, 13% מהמשיבים טענו כי נתניהו מתנהל נכון מול ביידן בכל הנוגע למלחמה ו-19% מהמשיבים טענו כי אין להם עמדה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully