וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג הדליק נר שמיני עם משפחות החטופים: "בעזרת השם יהיה נס גדול"

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 19:44

הטקס התקיים בכיכר החטופים בתל אביב, שם נשא הנשיא דברים. "החטופים נמצאים בלב לבו של עם ישראל, אם יכולתי הייתי לוקח את כל הציבור לחמ"ל בו יושבים אלפים במטרה לעשות הכל על מנת להשיבם", אמר. בהמשך הערב, ייפגש הרצוג עם נשיאת הצלב האדום

הרצוג הדליק נר שמיני עם משפחות החטופים: "בעזרת השם יהיה נס גדול"/מטה המשפחות

הנשיא יצחק הרצוג הדליק הערב (חמישי) נר שמיני של חנוכה יחד עם משפחות הישראלים בשבי חמאס בכיכר החטופים בתל אביב.

"חג החנוכה הוא חג של גבורה. אני רוצה לדבר על הגבורה של החטופות והחטופים, גבורה עילאית. אנחנו שולחים להם מכאן חיזוק, אהבה, עידוד ותמיכה ואומרים להם - אתם תחזרו הביתה בשלום", אמר הנשיא בטקס, בו השתתפו גם חברי תנועות נוער שהגיעו למקום עם שלטים שקראו להשבת החטופים לישראל: "אין ניצחון עד החטוף האחרון".

"הם נמצאים בלב לבו של עם ישראל, בלב הקונצנזוס, בלב השאיפות והכמיהות לראות אותם בבית", הוסיף הנשיא. "חג החנוכה הוא חג של ערבות הדדית, לכן חיילינו פועלים בצורה נחושה ונועזת, מחרפים נפשם גם להכריע את האויב וגם כדי להביא את החטופים הביתה. אם יכולתי, הייתי לוקח את כל הציבור לחמ"ל בו יושבים אלפי בני אדם 24 שעות ביממה במטרה לעשות הכל על מנת להשיבם. אנו מתמודדים עם אויב מר אכזר ציניקן, וחלק מהמערכה הוא לדעת להתמודד, ושבסופו של יום המהלך הצבאי ומהלכים אחרים יביאו אותם הביתה", הוסיף.

הרצוג בכיכר החטופים. 14.12.2023. ללא קרדיט, אתר רשמי
"בנס גדול ופעולה גדולה נראה את כולם חוזרים הביתה". הרצוג/אתר רשמי, ללא קרדיט

עוד הוסיף הרצוג כי מיד לאחר האירוע, ייפגש עם נשיאת הצלב האדום. "אדרוש ממנה לפעול בכל דרך להשבת החטופים, להגיע אליהם ולסייע להם. מחר בבוקר אפגש גם עם היועץ לביטחון לאומי של ארצות הברית ג'ייק סאליבן, וגם ממנו אחזור ואבקש זאת".

בהמשך, ייחל להשבת החטופים, בראי החג. "חג החנוכה הוא חג של ניסים", אמר. "אומרים בברכה להדליק נר, כי אנחנו נר אחד גדול של עם אדיר שסופג כאבים עצומים, אבל נחוש להחזיר את הבנות והבנים הביתה. כפי שנאמר, נס גדול היה פה ובעזרת השם נראה את כולם בנס גדול ופעולה גדולה חוזרים הביתה".

אתמול, הרצוג ורעייתו מיכל נפגשו האחים אור ויגיל יעקב, שחזרו משבי החמאס בעזה ושמעו מהם על הימים שעברו בשבי, על הקשיים, ועל ההתמודדות עם החזרה לארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully