וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסון של הישיבה בירוחם: שבעה מתלמידיה נפלו בקרבות ברצועה

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 9:38

עם הודעת צה"ל על מותו של אלישע לוינשטרן בן ה-38, בישיבת ההסדר ספדו לו: "האור שלך עדיין מאיר ועדיין זוהר במלוא פשטותו ויפעתו בתוכנו". מתחילת המלחמה נפלו ידידיה אשר, יקיר שינקולבסקי, איתן פיש, אריאל אליהו, ינון פליישמן ואיתן רוזנצוויג שגם למדו במוסד

תיעוד מזירת ההתקלות של לוחמי גדס"ר 55 בבית ספר בחאן יונס/דובר צה"ל

בישיבת ההסדר של ירוחם ספדו הבוקר (חמישי) לרס"ר במיל' אלישע לוינשטרן, שנפל בדרום בקרבות בדרום רצועת עזה. "הנר השביעי ניטל מאיתנו", כתבו בהודעת הישיבה. "הרב אלישע היקר, האור שלך עדיין מאיר ועדיין זוהר במלוא פשטותו ויפעתו בתוכנו". עד כה נפלו שבעה תלמידים לשעבר בישיבה: ידידיה אשר, יקיר שינקולבסקי, איתן פיש, אריאל אליהו, ינון פליישמן ואיתן רוזנצוויג.

לכל העדכונים על המלחמה

הבוקר צה"ל התיר לפרסום כי לוינשטרן, בן ה-38 מחריש, התנדב בגדוד 8104 של השריון ונפל אתמול משיגור נ"ט לעבר הטנק שלו. "האור המזהיר של הרב אלישע היקר נדם. הרב אלישע, תלמיד מחזור י"א, היה תמיד תלמיד הישיבה ממש, גם אם היה רוב זמנו מחוץ לכתלי בית המדרש", הוסיפו בישיבה. "אנחנו עוד זוכרים איך בדבקות, שנה אחרי שנה, אלישע הגיע בכל ראשי השנים עם כל משפחתו הנהדרת לתפילות".

האסון של הישיבה בירוחם: שבעה מתלמידיה נפלו בקרבות ברצועה. החללים בתמונה- אלישע לוישטרן, ידידה אשר,יקיר שינקולבסקי, איתן פיש, אריאל אליהו, ינון פליישמן, איתן רוזנצוויג. עיבוד תמונה, דובר צה"ל
הנופלים שלמדו בישיבה/דובר צה"ל, עיבוד תמונה

עוד נכתב בהודעת ההספד של הישיבה: "אנחנו מבטיחים להמשיך ולהטיב את נרות יראת השמים המחייכת, את הלמדנות האהובה, את הארת הפנים הפשוטה והמחממת שלך, ולהעלות אותם תמיד על לוח ליבנו, בדיבורים של קודש בבית המדרש ובכל מרחבי העולם הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully