וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השארת את כולנו עם חור ענק בלב": רס"ר במיל' עמרי בן שחר הובא למנוחות

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 20:15

הלוויתו של עמרי בן שחר נערכה בבית העלמין הצבאי בקריית שאול. "נפלה עלינו אפלה קשה מנשוא, ואתה מאיר עולמות אחרים", ספדו לו הוריו, ראובן וענת. "תמיד הרגשנו אחד את השני מרחוק" שיתף אחיו התאום. "התאהבתי בחיוך היפה שלך" סיפרה ליאור בת זוגתו

בווידאו: "השארת את כולנו עם חור ענק בלב": רס"ר במיל' עמרי בן שחר הובא למנוחות 10.12.23/מערכת וואלה!

הלווייתו של רס"ר במיל' עמרי בן שחר, שנפל בלחימה בעזה, נערכה היום (ראשון) בבית העלמין הצבאי בקריית שאול. בן שחר, בנו של ראש העיר גבעתיים לשעבר ראובן בן שחר, היה בן 25 במותו.

"זו לא עת למילים. זו עת לזיכרון וחיבור עם הדמות של הבן המקסים שלנו, העניו, הצנוע" ספדו לו הוריו, ראובן וענת, "היית ילד מתוק, יפה, פרחח קטן ושובב. ילד מואר. בגני שעשועים לא ידעת מורא. המשכת לכבוש פסגות. ניצלת כל רגע פנאי לעשייה משמעותית, כמו גם שטותית. רצת במרתונים ולמדת גיטרה בשביל הנשמה. בשנים האחרונות כשהזמן היה צפוף יותר לא ויתרת על גלישה בים. היית חניך בצופים והפכת למדריך נערץ".

עוד הוסיפו ההורים וסיפרו על חייו של עמרי "ביממה האחרונה לא הפסקתי לשמוע איך כל אחד הרגיש שהוא החבר הכי טוב שלך כשהתגייסת לצבא היה לך ברור שתשרת בתפקיד משמעותי. שירתת בפלחה"ן צנחנים. עם השחרור טיילת בעולם. סיימת בהצלחה שנתיים אקדמאיות באוניברסיטה, היית אמור להתחיל שנה שלישית, אבל אתם כבר יודעים מה קרה".

רס"ר במיל' עמרי בן שחר ז"ל. באדיבות המשפחה
עמרי בן שחר/באדיבות המשפחה

"כשהרציונל התנגש עם הרגש לא פעם אמרת לי באמצע שיחה אבא עצור אני חייב לחטוף נמנום", סיפר ראובן, אביו של עמרי, "כזה היית, משימתי, כאילו משהו בך ידע שזמנך קצוב. איזה מזל שהספקת לחוות אהבה עוצמתית בחייך עם ליאור. אל תדאג, ליאור ומשפחתה תמיד יהיו חלק מחיינו. גילו לנו שסיפרת לשלומית שאתה מתכנן להביא ילדים קטנים לעולם כדי שיהיו לנו הוריך עם מי לשחק וליהנות בשנים הבאות. שליחיו של השטן יצאו מבטן האדמה, חוסלו על ידך וחבריך הגיבורים, לא לפני שלקחו אותך מאיתנו, האוצר הטהור והיקר מכל".

לאחר מכן, סיפרו הוריו של עומרי על פגישתם האחרונה עם בנם. "כשהגענו לפני שבוע לפגוש אותך בשטח הכינוס בילינו שעתיים אחרונות ביחד. חיבקת אותנו, זה יישמע לכם הזוי, כמו שלא חיבקת אף פעם. חיבוק חדש של החודשיים האחרונים" הם שיתפו, "נפלה עלינו אפלה קשה מנשוא, ואתה מאיר עולמות אחרים, אבל צופה בנו. נוח על משכבך בשלום בן יקר".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אובן וענת, הוריו של רס"ר במיל' עמרי בן שחר, סופדים לו בהלוויתו.. באדיבות המשפחה
אובן וענת, הוריו של רס"ר במיל' עמרי בן שחר, סופדים לו בהלוויתו./באדיבות המשפחה

אחרי ההורים, ספד אחיו התאום של עמרי, נדב. "עוד לפני שלמדנו לדבר היינו מדברים בג'יבריש דברים שרק אנחנו מבינים. זיכרון הילדות הראשון שלי הוא הפיצול בגן חובה. החזקנו ידיים דרך הסורגים שהפרידו בינינו. במקום לרוץ לשחק בחצר בחרנו להחזיק ידיים"' ספד האח נדב, "מי שמכיר אותי יודע שאני לא מאמין באמונות תפלות, אבל הרגשנו אחד את השני מרחוק. כל פעם שרציתי להתקשר אליך הופיעה שיחה נכנסת ממך".

"מהבטן של אימא, המשכנו ביחד הכול, בכל החוגים, ביסודי ובתיכון" הוסיף אחיו התאום וסיפר, "תמיד קינאתי ביכולת שלך לשבת בלי הפסקה כדי להיות הכי טוב שיש. אין אדם שיכול להגיד עליך מילה רעה. מעולם לא רבת עם איש. עברת טלטלה רצינית בחודשיים האחרונים, מסטודנט להנדסת חשמל באוניברסיטת תל אביב בחזרה למדים. בשיחה האחרונה שלנו הרגשתי שמשהו לא בסדר בקול שלך, שאתה לא מרגיש טוב. בחצי צחוק חצי אמת הצעתי לך לבקש חופשת מחלה ולפני שסיימתי את המשפט התחלת לצחוק ואמרת שבחיים זה לא יקרה. ראית את המשימה והצוות שלך מעל הכול".

"המקום הזה אינו זר עבורי ועבור עמרי" הוסיף האח והתייחס למותו של חברם המשותף שחר סטרוג, שנפל בזמן שירותו בשנת 2018, "איבדנו את שחר והפכנו למבקרים קבועים בחלקה הזו בקריית שאול. לא מעט פעמים הגענו לפה אני ואתה לבד כי הרגשנו צורך. אף אחד לא האמין שתהפכו להיות שכנים".

נדב, אחיו התאום של רס"ר במיל' עמרי בן שחר, סופד לו בהלוויתו.. באדיבות המשפחה
"הרגשנו אחד את השני מרחוק" נדב, אחיו התאום של עמרי/באדיבות המשפחה

עוד ספדה גם בת זוגתו של עמרי מזה חמש שנים, ליאור. "כתבתי כמה מילים אבל גם ספר לא יספיק. אתה כל העולם שלי. יודע מה אני רוצה עוד לפני שאני יודעת בעצמי. לימדת אותי איך ליהנות מהחיים, צברנו חוויות שלנצח יישארו בלב שלי. לימדת אואתי להתגבר על הפחד, לחיות את הרגע ולהגיע ברגע האחרון לאיזה הוסטל ולגלות שיש במיטה פשפשים ובל זאת לישון שם כי הכול בראש".

"מהרגע הראשון התאהבתי בחיוך היפה שלך. זכיתי בגבר מספר 1 בעולם", ספדה ליאור, "לפני שלושה שבועות הפתעת אותי בסופש בבית מלון ומסעדות טובות כשיצאת לאפטר. אתה הבן אדם הכי חרוץ שאני מכירה, דבק במטרה, ומצד שני לא מוותר על החיים לרגע. אני זוכרת את היום שעשיתי לך פולואו באינסטגרם ואיך הכול רץ, חזרת הביתה והיינו ארבעה ימים רצופים בדייטים, יושבים בחוף גורדון ושומעים את השיר 'איך אפשר שלא להתאהב בך'. עכשיו אני מוכנה להודות שאני התחלתי איתך והייתי עושה את זה שוב ושוב. השארת את כולנו עם חור ענק בלב. אבל אנחנו ביחד ונישאר ביחד כמו שרצית תמיד".

הלוויתו של רס"ר במיל' עמרי בן שחר.. באדיבות המשפחה
"השארת את כולנו עם חור ענק בלב", הלוויתו של עמרי בן שחר/באדיבות המשפחה

כמו כן, ספד לעומרי גם בן דודו, גיא רז. "אני רגיל לרשום לך ברכות ליום הולדת. אני לא מאמין שצריך לנסות לרשום לך מכתב פרידה", אמר בן הדוד בפתיחת דבריו, "לפני כמה חודשים כתבתי לך ליום הולדת 25. אתה מסמל את הטוב ביותר שיש בעולם הזה. בגלל שאני מכיר אותך אני מבין שבאמת לוקחים את הטובים ביותר. השארת חור בלב שאני לא בטוח שיושלם לעולם ואני לא בטוח שהייתי רוצה".

"תודה על 25 שנים, על חיוך מנצח, אור שהענקת למשפחה במשך שנים", הוסיף גיא, "תודה על זה שיום לפני שחזרת באת לבקר את מיה הקטנה שלנו, אני אספר לה כל החיים שהיה לה דוד מדהים. אמרת שכשכל זה ייגמר נתחתן ושאין מה לדחות את זה. בכל יום זיכרון היית מגיע ועובר בין הקברים של אבא שלי וחבר שלך שחר סטרוג. עכשיו אעבור בינך לבין אבא שלי בצער, כאב ואהבה שאאין לתאר. לפני שנכנסת אמרתי לך שאני גאה בך, והיום אני גאה בך יותר מתמיד, על הבן אדם שאתה, הערכים והאכפתיות, הדרך שבה דאגת ופינקת אותי. ילד שהוא מלאך, ומקומם של מלאכים בשמיים. בצוואה הלא כתובה שלך ביקשת שכולם יהיו שמחים בהלוויה שלך, נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לחזור לשמוח בשבילך. תודה שהיית נסיך החלומות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully