וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שהורחק מירושלים: סגן מנהל הווקף הירדני חשוד שהצטרף לחמאס

עודכן לאחרונה: 8.12.2023 / 21:07

השייח' נג'אח בכיראת נעצר בביתו שבשטחי הרשות הפלסטינית בחשד לחברות בארגון הטרור וקשר למעשה טרור. מהמשטרה נמסר כי בידם חומר מודיעיני הקושר את בכיראת לחשדות המיוחסות לו. "אנו מדברים על אדם שנעצר מעל 40 על אותו חשד - כל פעם אותו סיפור" מחה סנגורו בדיון ביהמ"ש

השייח' ד"ר נג'אח בכיראת, סגן מנהל הווקף הירדני ודמות ירדנית בכירה בירושלים נעצר הלילה (שישי) על ידי משטרת ירושלים בביתו שבשטחי הרשות הפלסטינית, בחשד לחברות בארגון הטרור חמאס וקשר למעשה טרור. מהמשטרה נסמר כי בידם חומר מודיעיני שהתקבל בימים האחרונים הקושר אותו לחשדות המיוחסות לו.

הבוקר, בכיראת הובא לדיון בהארכת מעצרו ב-6 ימים. "אנו מדברים על אדם שנעצר מעל 40 על אותו חשד - כל פעם אותו סיפור יום יומיים והוא משוחרר", מחה סניגורו בפני השופטים וביקר את המשטרה: "לא בכדי היחידה עצרה אותו כי בעוד שבוע וחצי מסתיים הצו והוא אמור לחזור לביתו זאת הרגשתי. חיפשו את הכלי הזה לעצור אותו. אי אפשר להאריך מעצר על סמך חשד סתם".

"מאז פרוץ המלחמה והמעשיים בעוטף אומר לי החשוד כי החליט להתנתק מכל העולם. סגרתי את כל הטלפונים והוא מנותק מכלום לא מתראיין, לא פוגש אף אדם בביתו. לכן לא ברור על סמך מה נעצר".

נאג'ח דאוד אחמד בכיראת, סגן ראש הווקף בירושלים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נאג'ח דאוד אחמד בכיראת, סגן ראש הווקף בירושלים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מעצרו הוארך ב-5 ימים, סנגורו הגיש ערער לבית משפט המחוזי וטוען כי לא הונחה תשתית נאותה המצדיקה את הארכת מעצרו.

ביולי האחרון, פורסם בוואלה! כי צה"ל החליט בצעד חריג להוציא לבכיראת צו הרחקה מתחומי ירושלים רבתי לחצי שנה, קרי - עד ינואר הקרוב. זאת בעקבות מידע מודיעיני לפיו "הוא פעיל חמאס בכיר", ויתרה מכך - כי מעורב בפעילות בטחונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully