וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 64 שנאשם בביצוע מעשים מגונים בילדות - שוחרר למעצר בית

עודכן לאחרונה: 8.12.2023 / 13:46

לאחר הגשת כתב האישום, בית משפט השלום הורה על שחרורו של יהודה מזרחי למעצר בית. מזרחי נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בקטינות בשנה האחרונה, זאת תוך ניצול של תמימותן. "יש בשחרורו המהיר כדי לסמל את תחילתה של הפרכת המזימה הרעה שנרקמה נגדו", נאמר ע"י עורכת דינו

יהודה מזרחי, 8 בדצמבר 2023. דוברות משטרת ישראל
נאשם במעשים מגונים בילדות בעת ששימש כנהג הסעות ילדים. החשוד יהודה מזרחי/דוברות משטרת ישראל

בית המשפט השלום הורה היום (שישי) על שחרורו למעצר בית של יהודה מזרחי, תושב ירושלים בן 64, הנאשם במעשים מגונים בילדות. זאת, בעת ששימש כנהג הסעות ילדים בגוש עציון במהלך החודשים האחרונים.

מירב זמיר, עורכת דינו של מזרחי, אמרה כי שחרורו המהיר מסמל על תחילת הפרכת התיק כנגדו. "חקירה זו שהתחילה ברעש גדול תוך זעקות שבר על מסוכנות שנשקפת ממרשי לכלל הציבור, הסתיימה היום בשחרורו של מרשי למעצר בית", אמרה. "משעסקינן בעבירות חמורות, יש בשחרורו המהיר כדי לסמל את תחילתה של הפרכת המזימה הרעה שנרקמה נגדו. אמת זו תמשיך ותצוף עד שתתגלה במלואה ובמלוא הדרה".

יהודה מזרחי נעצר ביום שני על ידי חוקרי ימ"ר ש"י, בחשד לביצוע עבירות מין בכמה קטינות לאורך השנה האחרונה, זאת תוך ניצול של תמימותן. מעצרו הוארך בשלושה ימים והיום הוא שוחרר למעצר בית.

עו״ד מירב זמיר, 8 בדצמבר 2023. ללא,
שחרורו המהיר מסמל על תחילת הפרכת התיק כנגדו. מירב זמיר, עורכת דינו של מזרחי/ללא

שני חשודים נוספים נעצרו השבוע בירושלים בחשד למעשים מגונים ועבירות מין. רמין מזרחי בן ה-60, נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בנערה בת 15 בחנותו שבירושלים. חקירת המשטרה העלתה כי הקורבן נכנסה לחנות העתיקות של מזרחי, הנמצאת ברחוב יפו הסמוך לתחנה המרכזית בירושלים, והוא סגר את החנות וביצע בה עבירות מין. לאחר שהצליחה להימלט, הקורבן דיווחה על כך למאבטחת בתחנה המרכזית וזו הזעיקה את המשטרה.

חשוד נוסף בעבירות מין, תושב מזרח ירושלים כבן 20 נעצר הלילה לאחר, שעל פי החשד, ביצע עבירות מין במספר ילדות בנות 9 במחנה הפליטים שועפאט שבמזרח ירושלים. על פי החשד, העצור תקף את אותן ילדות לאחר שעקב אחריהם ברחובות השכונה. במהלך היום, יובא החשוד לדיון הארכת מעצרו בבית המשפט לטובת המשך חקירת החשדות המיוחסים לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully