וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגר את הקורבן בתוך חנות: תושב ירושלים נעצר בגין ביצוע עבירות מין בנערה בת 15

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 14:49

החשוד, תושב ירושלים, מוכר למשטרה ונחקר בעבר פעמיים בהקשר של מעשים מגונים. בית המשפט הורה על הארכת מעצרו בארבעה ימים. "עקב אחרי ילדות ברחוב וביצע בהם עבירות מין"

המשטרה עצרה 4 חשודים במעורבות ברצח המנוחה ביאן עבאס בכפר כנ,א, 22 במאי 2023. דוברות משטרת ישראל
המשטרה עצרה 4 חשודים במעורבות ברצח המנוחה ביאן עבאס בכפר כנ,א, 22 במאי 2023/דוברות משטרת ישראל

שוטרי תחנת לב הבירה בירושלים עצרו אמש (שני) את רמין מזרחי בן ה-60, בחשד שביצע מעשים מגונים בנערה בת 15 בחנותו שבירושלים. חקירת המשטרה העלתה כי הקורבן נכנסה לחנות העתיקות של מזרחי, הנמצאת ברחוב יפו הסמוך לתחנה המרכזית בירושלים, והוא סגר את החנות וביצע בה עבירות מין. לאחר שהצליחה להימלט, הקורבן דיווחה על כך למאבטחת בתחנה המרכזית וזו הזעיקה את המשטרה.

בית המשפט האריך היום את מעצרו של רמין בארבעה ימים נוספים לצורך השלמת חקירתו. לפי המשטרה, מדובר בחקירה שלישית בעניינו בשנתיים האחרונות בגין מעשים דומים. "אותה שיטת ביצוע ביחס לקורבן העבירה. לא מדובר במקרה חד פעמי אלא שור מועד", אמר נציג המשטרה בדיון הארכת מעצרו בבית משפט.

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
אקדחים, אזיקים וניידת משטרה/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

חשוד נוסף בעבירות מין, תושב מזרח ירושלים כבן 20 נעצר הלילה לאחר, שעל פי החשד, ביצע עבירות מין במספר ילדות בנות 9 במחנה הפליטים שועפאט שבמזרח ירושלים. על פי החשד, העצור תקף את אותן ילדות לאחר שעקב אחריהם ברחובות השכונה. במהלך היום, יובא החשוד לדיון הארכת מעצרו בבית המשפט לטובת המשך חקירת החשדות המיוחסים לו.

בתוך כך, חוקרי ימ"ר ש"י עצרו הלילה את יהודה מזרחי, תושב ירושלים בן 62 ונהג אוטובוס של חברה ציבורית באזור גוש עציון, בחשד לביצוע עבירות מין בכמה קטינות לאורך השנה האחרונה, זאת תוך ניצול של תמימותן. מעצרו הוארך ב-3 ימים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully