וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן לוי, נהג המונית מבת ים שנחטף לרצועת עזה - נרצח על ידי מחבלי חמאס

עודכן לאחרונה: 8.12.2023 / 13:21

לוי הסיע לקוחה בבוקר ה-7 באוקטובר ממרכז הארץ לקיבוץ בארי, בזמן השתלטות המחבלים על האיזור. גופתו עדיין מוחזקת על ידי חמאס בשטח הרצועה. "לפי מה שאמרו לנו כנראה שנרצח ב-7 באוקטובר", סיפר שחר, בנו היחיד, "אני עדיין מקווה שזאת טעות ושיחזור הביתה"

בווידאו: חטופה ששוחררה: "אין לכם מושג מה קורה בעזה"/תמונה: רויטרס

צה"ל הודיע היום (שישי) למשפחתו של איתן לוי, נהג המונית מבת ים שנחטף ב-7 באוקטובר לרצועת עזה, כי הוא נרצח על ידי מחבלי חמאס. לוי הסיע לקוחה בבוקר ה-7 באוקטובר ממרכז הארץ לקיבוץ בארי, בזמן השתלטות המחבלים על האיזור. גופתו עדיין מוחזקת על ידי חמאס בשטח הרצועה.

שחר לוי, בן 22, הוא בנו היחיד של איתן לוי. בשיחה עם וואלה! סיפר כי הופתע מהבשורה שקיבל הבוקר. "זה קשה בכל מצב, גם אם הייתי מוכן וגם אם לא. הייתה לי תקווה שאולי חמאס יהיו רחמנים לבן אדם נכה ומבוגר. כנראה שנתתי להם יותר מדי קרדיט. לפי מה שאמרו לנו כנראה שנרצח ב-7 באוקטובר. הוא נהג מונית שלא עובד כבר שנתיים אחרי שהפך לנכה בתאונת אופנוע".

"באותו יום הוא לקח ידידה מראשון לציון לבארי בסביבות 06:20. בדרך לשם הוא התריע לנו ואמר שיש טילים. הוא הוריד אותה הקיבוץ, ואז נסע מש לכיוון כביש 232. בנסיעה הוא התקשר אלינו וצעק בטלפון "קפצו לי על הגג" והתחלנו לשמוע צעקות בערבית ויריות ברקע. מאז היינו בחוסר ודאות. המשטרה איכנה את הטלפון שלו רק אחרי חודש וחצי בתוך עזה. עד עכשיו נחשב נעדר ולא חטוף ודאי. קבעו את המוות על בסיס מידע מודיעיני, סרטון ותמונה. אני עדיין מקווה שזאת טעות ושיחזור הביתה כמו שראינו במקרים אחרים. שלמשפחות אחרות לא יהיה גורל אכזר כמו שלנו".

אחותי, מאבא אחר, שואלת איפה 'דוד איתן?'. כל בן אדם שהיה צריך עזרה הוא ישר בא ועשה. הוא אנב חיות, היו לו שתי כלבות. הוא היה בן אדם טוב שלא הגיע לו. הוא היה נהג מונית בסביבות שבע שנים ולפני זה עבד בסולל בונה וניהל רשת מוסכים בחו"ל"

"אחי לא יודע לומר 'לא'. בשישי בלילה באה אליו בחורה לחלון וביקשה ממנו לעשות לה טובה ולקחת אותה לעוטף עזה, והוא הסכים", סיפרה אחותו לוי בחודש שעבר למטה משפחות החטופים. "לאיתן יש שתי אהבות בחיים: הילד שלו ושתי הכלבות שלו".

איתן לוי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
איתן לוי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
איתן לוי, נהג המונית מבת ים שנחטף לרצועת עזה ונרצח על ידי מחבלי חמאס. 8 בדצמבר. באדיבות המשפחה
איתן לוי, נהג המונית מבת ים שנחטף לרצועת עזה ונרצח על ידי מחבלי חמאס. 8 בדצמבר/באדיבות המשפחה

"הוא אוהב לטייל ולשבת עם הילד שלו במסעדות, ולצאת עם הכלבות שלו בכל שבת לגינת הכלבים. כל מי שמכיר את איתן מעיד דבר ראשון על טוב ליבו. בשנים האחרונות הוא עובד כנהג מונית ובמרץ הקרוב אמור לחזור לעבוד בחו"ל בחברות בנייה", הוסיפה.

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully