וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשרו את בן ה-4 ובת השנתיים: הורים הואשמו בהתעללות קשה בילדיהם

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 14:42

לפי כתב האישום, באחד המקרים האב קשר את בנו בן ה-4 לתקרה, וצעק עליו ועל בתו בת השנתיים - בעוד האם מתעדת את ההתעללות בטלפון. בפעם אחרת האם קשרה את ילדיהם בחבל, הכתה את בנה בגבו, צילמה ושלחה לבעלה

בווידאו: "מלאך המוות": מטפלות מואשמות במאות מקרי התעללויות/מערכת וואלה!

הורים בשנות ה-20 לחייהם הואשמו שקשרו את ילדיהם מהתקרה ותיעדו את ההתעללות - כך עולה מכתב האישום שהגישה היום (חמישי) פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בירושלים.

לפי כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד פועה בן טוב מפרקליטות מחוז ירושלים, האב קשר לבקשת האם את בנו בן ה-4 מרגלו השמאלית לשרשרת המחוברת ללולאה בתקרה במשך כשתי דקות. בעוד בנו תלוי הפוך מהתקרה צעק עליו אביו וכן על בתו בת השנתיים. האם תיעדה את ההתרחשות במכשיר הטלפון שלה. כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של התעללות בקטין או בחסר ישע, תקיפת קטין או חסר ישע על ידי אחראי וחובת דיווח.

בפעם אחרת, כך לפי כתב האישום, קשרה האם את שני ילדיה באמצעות חבל לכל אורך גופם, ושלחה לבעלה בוואטסאפ תמונה של השניים קשורים. בנוסף, האם הכתה את בנה בגבו וגרמה לו לסימן אדום, ולאחר מכן שלחה תמונה של גבו לבעלה.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על הארכת תנאיהם המגבילים של הנאשמים, בין היתר, מעצר בית מלא, עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully