וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתחו את החבילה - וגילו בפנים מצלמת משטרה: כך נתפסו שני מבריחי סמים מבנימינה

עודכן לאחרונה: 8.12.2023 / 9:31

כתב אישום הוגש נגד שני גברים, שניסו לייבא מרכיבים לייצור אקסטזי מגרמניה. בלשי ימ"ר חוף שתלו בחבילה שהגיעה אליהם מצלמה. כשאחד מהם פתח אותה, הוא זרק אותה מהחלון וניסה להימלט, אך תוך זמן קצר נעצר לצד שותפו

בווידאו: פרצופו המופתע של הנאשם ביבוא הסמים כשפתח את החבילה שבתוכה שתלה המשטרה מצלמה/דוברות משטרת ישראל

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד שני תושבי בנימינה, בגין ייבוא מגרמניה של שני ק"ג סמים מסוג MDMA וקטמין, שמשמשים לייצור כדורי "אקסטזי". זאת, תוך שהיחידה המרכזית של מחוז חוף שוב עושה שימוש במצלמה ששתלו בחבילה, שתיעדה בשידור חי את רגע פתיחתה ביעדה.

זה קרה ב-23 בנובמבר, בלשי ימ"ר חוף שהמתינו לרגע הזה, תיצפתו על החבילה שהגיעה לבית בבנימינה שבו היה הנאשם, שלמה דוגמוש, בן ה-33. כמה רגעים לאחר מכן הבלשים ראו את החבילה מושלכת מהחלון וחסמו את דרכו של דוגמוש שניסה לברוח מהמקום. הנאשם שב לדירה, נעל את עצמו בפנים וניסה להימלט בקפיצה דרך החלון של הקומה האשונה. תוך זמן קצר הוא נתפס, לצד הנאשם השני, מקסים קרל.

פרצופו המופתע של הנאשם ביבוא הסמים כשפתח את החבילה שבתוכה שתלה המשטרה מצלמה
07.12.23. דוברות משטרת ישראל
בלשי המשטרה מחוץ לבית הנאשם/דוברות משטרת ישראל

סיפור החבילה החל בנתב"ג, שם אנשי המכס איתרו אותה 10 ימים קודם לכן. המשטרה, בתיאום עם הדואר, רוקנה אותה מסמים מילאה את המעטפות שהיו בה בחומר שאינו סם, ושתלה בה את מצלמה. היא הועברה לסוכנות הדואר בקניון "הפיל" בבנימינה, ובמקביל נמסרה הודעה לנמען הרשום, מקסים קרל, עובד ניקיון בסופרמרקט בן 34, נטול העבר הפלילי, לבוא לאסוף אותה.

על פי כתב האישום, קרל הגיע למקום בשעת צהריים, שם תועד אוסף את החבילה בעת ששותפו - דוגמוש - המוכר למשטרה המתין ברכב סמוך. השניים נסעו לבית אמו של דוגמוש, מצלמת אבטחה שהתקינה ימ"ר חוף בחדר המדרגות של הבניין תיעדה אותם גם שם.

עוד בוואלה!

מרב מיכאלי פורשת: "לא אתמודד לכנסת הבאה"

לכתבה המלאה

רפ"ק איימן ברכאת שעמד בראש הצוות שסיכל את הייבוא, אמר בשיחה עם וואלה! כי "מדובר רק בקצה של היכולת הטכנולוגית של הימ"ר", והוסיף: "נמשיך להפתיע את העבריינים בדרכים שונות ומשונות ונמשיך להתעקש ללכוד כל עבריין ולהביאו לדין, וגם את שותפיו". ימ"ר חוף כבר עשתה שימוש בתחבולה הזו במקרה דומה לפני כמה חדשים. קו סמים מגרמניה הינו חריג, ובמשטרה מקווים שבמעצר הנוכחי נסתם הגולל על הנתיב הזה.

מכתב האישום עולה כי קרל הפליל בחקירתו את דוגמוש, הודה כי נתן את פרטיו האישיים לדוגמוש על מנת שיזמין את החבילה, ובסופו של דבר מסר כי ידע שמדובר בסמים. במקביל להגשת כתב האישום מבקשת הפרקליטות את הארכת מעצרם של השניים עד תום ההליכים המשפטיים כנגדם.

"נילחם בכל דרך בתופעת ייבוא הסמים לישראל, בל נשכח כי מדובר בהשחתת בני הנוער והחברה בכלל ולא נניח לעבריינים עד שנביאם לדין", אמר לוואלה! ניצב דני לוי, מפקד מחוז חוף. "כשנכנסתי לתפקידי הבטחתי מלחמת חורמה בסמים המסוכנים וזו דוגמא נוספת בה אנחנו מקיימים בפועל את ההבטחה הזו לציבור".

עורך הדין, רותם כהן, שמייצג את דוגמוש מסר: "אך קיבלנו לידינו את כתב האישום. נלמד את חומר הראיות ונגיב בבית המשפט בהמשך".עורך הדין השני מאהר יחיא המייצג את מקסים קרל הוסיף: "על פניו מסתמן כי הוא נוצל. נלמד את חומרי החקירה ונגיב בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully