וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרב מיכאלי על ארגוני הנשים העולמיים: "בגדו בפמיניזם ביחס שלהם לפשעי ה-7 באוקטובר"

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 14:28

יו"ר מפלגת העבודה מאמינה שצריך לשתף פעולה עם אבו מאזן והרשות הפלסטינית, אך גם מעבירה ביקורת חריפה על השמאל הפרוגרסיבי: "כשיש הפגנות שצועקים בהן ג'יהאד תחת הכותרת של זכויות אדם, יש תקלה מאוד חמורה"

"אני הייתי בעד מיגור חמאס כשהוא היה הרבה יותר קטן, כשהדבר היה כרוך במחיר נמוך בהרבה", אמרה היום (שני) יושבת ראש מפלגת העבודה מרב מיכאלי בראיון לרדיו 103FM. "נתניהו גרס שצריך להימנע מהסדר מדיני בכל מחיר, ולכן צריך לחזק את חמאס. עם ההשלכות של זה אנחנו מתמודדים היום".

"הימין פתח בקמפיין של 'אין הבדל בין חמאס לבין הרשות הפלסטינית'", ממשיכה מיכאלי, "ההתנהגות של אבו מאזן וחלק מבכיריו מאז ה-7 באוקטובר מבישה ומגעילה. אבל יעידו כל בכירי מערכת הביטחון לדורותיהם שאבו מאזן עוזר לישראל לסכל פיגועי טרור. בסוף יש פה ארגון שהכיר במדינת ישראל ומשתף איתה פעולה, לעומת חמאס, ארגון שמעוניין להשמיד את מדינת ישראל. את אחד מהארגונים האלה צריך להשמיד, ועם השני צריך לעבוד כדי להפסיק את מעגל הדמים המחריד הזה".

דיון בועדת החוקה בנוגע לרפורמה המשפטית 20.03.23. יונתן זינדל פלאש 90, עיבוד תמונה
דיון בועדת החוקה בנוגע לרפורמה המשפטית 20.03.23/עיבוד תמונה, יונתן זינדל פלאש 90

חברת הכנסת מיכאלי מתייחסת לאדישות בעולם כלפי מעשי האונס שחמאס ביצע ב-7 באוקטובר ואומרת, "ארגוני הנשים הבינלאומיים פשטו את הרגל ביחס שלהם לפשעים שנעשו לנשים בישראל. הן לא רק בוגדות בנשים הישראליות, הן פשוט מפרקות את הפמיניזם. היום אלה ישראליות, מחר זה יכולה להיות כל אחת אחרת. השמאל שקורא לעצמו פרוגרסיבי התבלבל לחלוטין. כשיש הפגנות שצועקים בהן ג'יהאד תחת הכותרת של זכויות אדם לכאורה, ניתן להבין שיש תקלה מאוד חמורה".

"אני רוצה לציין את זה שבאירופה אנחנו מקבלים תמיכה רבה", הדגישה מרב מיכאלי. "אני הייתי בוועידת מפלגות סוציאל-דמוקרטיות מרחבי אירופה, שממנה יצאה הודעה חד משמעית שמגנה את הטבח וקוראת לשחרור החטופים, אך לא קראה באותה עת להפסקת אש. אנחנו לא לבד לגמרי בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully