וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל המכון לרפואה משפטית: יש עוד נרצחים מהשבת השחורה שלא נמצאה גופתם

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 10:55

המכון לרפואה משפטית קובע את מותם של קורבנות מתקפת הטרור של חמאס, במקרים מסויימים, גם ללא גופה. ד"ר חן קוגל אוסף ראיות למקרי אונס בבוקר ה-7 באוקטובר וזועם על האדישות של העולם, "כשאישה אומרת שהיא נאנסה העולם מאמין לה, מאיתנו דורשים הוכחות פורנזיות"

"חלק מגופות הנרצחים נמצאו, אבל אין לנו אותן כאן ולכן הזיהוי נעשה באמצעים אחרים", אמר הבוקר ד"ר חן קוגל, מנהל המכון לרפואה משפטית באבו כביר בראיון לרדיו 103FM. "ההחלטות מתקבלות פה אחד. אם אחד מחברי הוועדה לא בטוח, אנחנו לא קובעים שהאדם מת. יש אנשים שיש בידינו מידע שקשור אליהם, אבל אנחנו לא יכולים לקבוע".

"עדיין לא ברור כמה אנשים נרצחו ועדיין לא מצאנו את גופותיהם, או כמה אנשים נמצאים בעזה ונרצחו", הוסיף. "ברור לנו שיש אנשים שנרצחו וגופותיהם עדיין לא נמצאו, אבל אנחנו לא יודעים כמה אנשים מתוך החטופים נחטפו כגופות, ונמצאים כעת בעזה, ולכן המשוואה לא ברורה. גם בשלב הזה, כל הזמן מובאים אלינו שרידים - רובם עצמות".

מרכז לזיהוי גופות חללים, מחנה שורה רמלה, 13 באוקטובר 2023. נתי שוחט, פלאש 90
מרכז לזיהוי גופות חללים, מחנה שורה רמלה, 13 באוקטובר 2023/פלאש 90, נתי שוחט

על האלימות של מחבלי חמאס כלפי נשים, אמר ד"ר קוגל: "אנחנו בודקים אנשים באופן יומיומי ומחפשים ממצאים שיכולים לעזור למערכת המשפט להעמיד מחבלים לדין בגין תקיפה מינית. אלינו הגיעו הגופות שהיו במצב קשה מאוד ולכן לא ניתן היה לדעת האם עברו תקיפה מינית או לא. מאוד מכעיס אותי שהעולם אומר "תביאו לנו הוכחות פורנזיות'" למקרי האונס שאירעו ב-7 באוקטובר. כאשר אישה אומרת שעברה תקיפה מינית מאמינים לה, רק במיעוט המקרים יש ממצא פורנזי שמוכיח זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully